FÅTT SPARKEN EN GÅNG, PÅ VÄG ATT FÅ DET IGEN
Hej..
Jag fick sparken förra sommaren från ett ingenjörsjobb där de tyckte jag var ostrukturerad etc, inte tillräckligt rutinerad.. Dessutom påtalade de att jag kanske hade tics eller något (vilket jag inte har)
Nu är jag på ett nytt ingenjörsjobb där chefen kom in idag och frågade om jag tyckte det var tråkigt?? Och varför jag inte ritat klart en uppgift och att jag haft 3 dagar på mig. Varför det tar sån tid och vad händer egentligen? Jag förklarade att jag haft mycket annat än just den uppgiften och då säger han Varför sa du inte det från början då? Då sa jag att du har ju pratat hela tiden har inte fått möjlighet att säga något.. Då säger han - Kommer du klara av om det blir mer uppgifter än detta då? Då sa jag, ja det är klart.. Då säger han "Det får du väl bevisa för mig.. de vill jag se".. vänder sig om och går.
Jag har kämpat sååå hårt.. Försökt prestera till mitt fullo hela tiden varje dag. fattar inte vart detta kommer ifrån?! Hjälp mig snälla, någon?... Kommer jag få sparken igen???? Vad gör jag??