• fazlijevic

Skills mässa muslimsk sätt?

Hej det är så att jag varit gift med "s" i 7 år . Vi gifte oss hemma då en hodja kom och skulle viga oss. För 4 år sedan flyttade vi till Tyskland. För att han skulle jobba. Vi har 2 söner ihop. Ena på 4 år och andra på 5 år. För 4 år sen sommaren var han otrogen med mig han hade kysst en 16 årig tjej i Bulgarien. I alla fall ja förlät de eftersom vi hade barn ihop. För 2 år sen hittade jag massa han hade skrivit till tjejer på facebook . Ja förlät de. För 3 månader sen gick han på dejt med en 16 årig tjej fick reda på de ja förlät det. Nu 1 månad senare hackade jag in på hans facebook och hittade massa skit det va inte en tjej det va 100 tjejer. Jag fick tag på en av kvinnorna som va 3 barnsmamma. Pratade med henne i telefon nästan en timme. De hade kontakt i 1 och ett halv år. Kvinnan älskar "s". Hon visste om att han va gift och hade barn men aa e man så hemsk morsa så e man det. De hade träffats en gång och vatt på en dejt förra sommaren. Och jag beslutade denna gången att lämna honom. Nu ha de gått två månader och jag är sååå lycklig utan han. Men ja vill också skilja mig på de sättet ja gifte mig på. Alltså muslimska sättet. Men problemet är att han inte vill. Vet någon vad ja ska göra? Jag vill inte vara gift med honom.! Kan man skilja sig i mosken själv ?:) utan han? Snälla behöver svar. Förlåt min svenska eftersom ja bott i tyskland nu 4 år har ja glömma lite svenska.

Svar på tråden Skills mässa muslimsk sätt?