• Anonym (Knäpp)

Fascineras av tjejer som kissar på sig.

Jag har skrivit om det här tidigare men det var ett tag sedan så jag hoppas ni inte blir vansinniga.

Jag är oerhört fascinerad av tjejer som ofrivilligt kissar på sig. Framför allt om det är en längre stunds paniknödighet som leder fram till olyckan.

Tacksam om det finns tjejer som råkat ut för det kan berätta om det eller om någon känner nån, eller sett nån tjej kissa ner sig berätta om det.

Jag vet att det kan vara känsligt för många men det är ju frivilligt att svara.

Fridens!

• Svar på tråden Fascineras av tjejer som kissar på sig.
  • fae

Jag tror inte man tillåts knulla trådar på detta forum men du kan ju alltid försöka?

• Anonym (Knäpp)
    Anonym (Knäpp) skrev 2016-05-11 16:20:10 följande:

Jag har skrivit om det här tidigare men det var ett tag sedan så jag hoppas ni inte blir vansinniga.

Jag är oerhört fascinerad av tjejer som ofrivilligt kissar på sig. Framför allt om det är en längre stunds paniknödighet som leder fram till olyckan.

Tacksam om det finns tjejer som råkat ut för det kan berätta om det eller om någon känner nån, eller sett nån tjej kissa ner sig berätta om det.

Jag vet att det kan vara känsligt för många men det är ju frivilligt att svara.

Fridens!

?
  • Anonym (Suck)

Det finns ju massor av porr om det här, varför fortsätta fråga på fl? Dina trådar brukar ju inte ge ett så bra utfall ändå...

• Anonym (Knäpp)
    Anonym (Suck) skrev 2016-05-11 16:27:50 följande:

Det finns ju massor av porr om det här, varför fortsätta fråga på fl? Dina trådar brukar ju inte ge ett så bra utfall ändå...

Det finns massor av porr där tjejer kissar på sig frivilligt. Det är helt ointressant för mig. Mycket svårare att hitta om verkliga olyckor. Tyvärr.
  • Aikido
    Anonym (Knäpp) skrev 2016-05-11 16:51:29 följande:
    Det finns massor av porr där tjejer kissar på sig frivilligt. Det är helt ointressant för mig. Mycket svårare att hitta om verkliga olyckor. Tyvärr.
    Sök jobb på äldreboende. Mycket action på sådana ställen.
  • vargveum

Det är inte känsligt men du är trist. Detta är en känd fetisch, grattis. Ragga på någon sexsajt istället och få kanske en irl upplevelse av det motsatta könet?

• Anonym (Knäpp)
    vargveum skrev 2016-05-11 19:42:58 följande:

Det är inte känsligt men du är trist. Detta är en känd fetisch, grattis. Ragga på någon sexsajt istället och få kanske en irl upplevelse av det motsatta könet?

Kan hitta tjejer som gör det frivilligt. Men det är inte det som intresserar mig utan den ofrivilliga olyckshändelsen.
  • Anonym (C)

Jag tycker det låter toppen att det är svårt att finna kvinnor som ofrivilligt kissar på sig.
    Det vore förjävligt om det vore vanligt, det kan inte vara kul att behöva uppleva. 
    Att pressa urinblåsan så hårt gång på gång att den ger efter kan inte vara nyttigt, 
    Inom bdsm är det dock inte helt ovanligt att man leker såna lekar, binder den undergivna och tvingar hen att dricka massa te för att sen smeka fram en orgasm, då brukar det kunna bli knepigt att hålla sig. 

• Anonym (Spot on)
    Aikido skrev 2016-05-11 17:03:17 följande:

Sök jobb på äldreboende. Mycket action på sådana ställen.

Hahahaha :)
  • Anonym (MissX)

Du verkar lite knäpp men sjysst så jag kan berätta om en gång jag såg det hända. På en mack vid nåt rastställe. En kvinna i 35-40 års åldern kom inrusande och var riktigt riktigt nödig. Hon kunde inte stå still utan vred sig som en mask. Vi som redan väntade sa att hon kunde få gå före för det var tydligt att hon inte kunde hålla sig länge till. Men tyvärr för henne var det en mamma med 3 ungar som var inne och det tog tid. Så pass att hon snart kissade ner sig. Hon var nära att börja gråta såg jag. Men det jävliga var hennes man (tror jag att det var) som blev helt skogstokig och vild och började skälla på henne. Då led jag verkligen med henne.

Nöjd?

• Anonym (Knäpp)
    Anonym (MissX) skrev 2016-05-12 08:26:51 följande:

Du verkar lite knäpp men sjysst så jag kan berätta om en gång jag såg det hända. På en mack vid nåt rastställe. En kvinna i 35-40 års åldern kom inrusande och var riktigt riktigt nödig. Hon kunde inte stå still utan vred sig som en mask. Vi som redan väntade sa att hon kunde få gå före för det var tydligt att hon inte kunde hålla sig länge till. Men tyvärr för henne var det en mamma med 3 ungar som var inne och det tog tid. Så pass att hon snart kissade ner sig. Hon var nära att börja gråta såg jag. Men det jävliga var hennes man (tror jag att det var) som blev helt skogstokig och vild och började skälla på henne. Då led jag verkligen med henne.

Nöjd?

Ja, precis sånt jag vill höra om! Bad hon om att få gå före eller släppte ni fram henne ändå? Taskig man! Var han rädd om bilsätet?
  • Anonym (MissX)
    Anonym (Knäpp) skrev 2016-05-12 16:49:00 följande:

Ja, precis sånt jag vill höra om! Bad hon om att få gå före eller släppte ni fram henne ändå? Taskig man! Var han rädd om bilsätet?

Hon behövde inte be, det var tydligt att det var kris så alla släppte fram henne men det hjälpte inte. Ingen aning varför mannen blev så sur. Han verkade bara vara ett svin.
  • Anonym (Knäpp)
    Överste Senap skrev 2016-05-13 11:48:05 följande:

Hände min syrra på tunnelbanan när hon var gravid.

Haha! Måste varit lite pinsamt.

Flera?
  • Anonym (Knäpp)

Puffar

• kvinnotjusaren

jag blir kåt av att se kissnödiga tjejer som knappt kan hålla sej dom saxar med benen och nästan stönar av jobbigheten att vara så nödig är det samma för er

Svar på tråden Fascineras av tjejer som kissar på sig.