• Äldre 12 May 10:23
    988 visningar
    4 svar
    4
    988

    Gåva till syskon ?

    Jag och min man väntar vårt första barn tillsammans och har köpt en gåva till honom från mig och vår lille stjärna som han ska få när vi fått välkomna vår prins ..

    (Det är ett halsband med mitt namn och våra barns namn på)

    Men skulle gärna vilja ge syskonen någon gåva också men vet inte alls vad :/

    Syskonen är av båda könen och är i åldrarna 14 - 4

    Alla tips välkomnas varmt

  • Svar på tråden Gåva till syskon ?
  • Äldre 12 May 10:36
    #1

    Ja har köpt ett varsitt halsband till våra :) min son e snart 5 o hans dotter e snart 6.

  • Äldre 12 May 10:49
    #2

    Är också lite inne på att köpa halsband till barnen men Vad gör halsband ?

    Hade ju helst velat att vi alla har likadant men fytusan, bara hänget går på 1000:- sen ska det ha en kedja också :/

    Vad har du köpt för något ? Bild ? Hemsida ?


    HonanHöna skrev 2016-05-12 10:36:48 följande:

    Ja har köpt ett varsitt halsband till våra :) min son e snart 5 o hans dotter e snart 6.


  • Äldre 12 May 11:08
    #3
    LoveEver skrev 2016-05-12 10:49:01 följande:

    Är också lite inne på att köpa halsband till barnen men Vad gör halsband ?

    Hade ju helst velat att vi alla har likadant men fytusan, bara hänget går på 1000:- sen ska det ha en kedja också :/

    Vad har du köpt för något ? Bild ? Hemsida ?


    Nä.man kan ju inte lägga hur mycket som helst :) köpte ett halsband till henne me texten Princess o till sonen e d batman o stålmannen symbolen. Alltså något som dom gillar :) i silver till båda
  • Äldre 12 May 12:00
    #4

    Hmm får fortsätta leta helt enkelt :)


    HonanHöna skrev 2016-05-12 11:08:26 följande:

    Nä.man kan ju inte lägga hur mycket som helst :) köpte ett halsband till henne me texten Princess o till sonen e d batman o stålmannen symbolen. Alltså något som dom gillar :) i silver till båda


Svar på tråden Gåva till syskon ?