• vampyria2

Jag mötte Lassie, ja berätta era historier tack :)

När jag var ung så fanns det en spalt i Expressen som hette "Jag mötte Lassie"
    Det gick ut på att man på ett hyfsat långsökt sätt  interagerat med en kändis.
    Det kan också vara så att man senare insåg att det var en kändis man har träffat.

Nu är jag nyfiken på om ni har några såna historier att berätta
  • Svar på tråden Jag mötte Lassie, ja berätta era historier tack :)
  • Birgitta02

Det var när jag satt på Bacchi Vapen i Sthlm för många många år sen. En kille slog sig ner och började prata med honom. Han var en gammal klasskompis. Trodde jag.
    Efter en dans och mer snack gick jag på toaletten. Och plötsligt slog det mig: Det var ju Lasse Åberg som jag pratade och dansade med! Herregud! Undrar vad han tänkte när han insåg att jag smitit ut bakvägen efter toalettbesöket.

• vampyria2
    Birgitta02 skrev 2016-05-12 11:49:29 följande:

Det var när jag satt på Bacchi Vapen i Sthlm för många många år sen. En kille slog sig ner och började prata med honom. Han var en gammal klasskompis. Trodde jag.
    Efter en dans och mer snack gick jag på toaletten. Och plötsligt slog det mig: Det var ju Lasse Åberg som jag pratade och dansade med! Herregud! Undrar vad han tänkte när han insåg att jag smitit ut bakvägen efter toalettbesöket.

Åh jag kom på att jag har en rolig en med Lasse Åberg jag också :p
    Jag har ett barn som är född flicka men lever som kille i dag och han såg ut som en grabb redan som liten men då hete han Moa.

Vi träffade Lasse i Kungsträdgården på ett evenemang och Moa ville ha en autograf och Lasse frågar vad hon heter -jag heter Moa,svarade hon och han tittar på henne och säger -Noa?,  -nä jag heter Moa.....ah du heter Joha...-nää Moa...Han tittar förbryllat och säger -Johan?....då kände jag att det var nog dax för mig att ingripa och förklara lite hur det låg till, hm jag tror att han tyckte det var jobbigt, vi var ju vana så för oss var det inget jobbigt alls faktiskt men tyckte synd om honom :p
  • Söder73

Tidigt 90-tal:Jag var på en nattclub och frågade en kille om platsen bredvid var ledig, vi började prata, han var jättetrevlig och efter ett tag kommer jag på, det är ju Dr Alban :)

• vampyria2

Försöker kicka igång den här igen, tycker det kunde bli en rolig tråd med folks berättelser om när de träffade nån kändis på nått kul sätt 😄👏🏻

Svar på tråden Jag mötte Lassie, ja berätta era historier tack :)