• Cajjo

Tillbakaflyttad 4 veckor?!!

Var enligt min beräkning i vecka 10+2 alltså vecka 11. Gjorde ett vul och barnmorskan sa att jag troligen var i vecka 7, 6+5. Men för mig känns det orimligt! Jag har tom fått köpa mammabyxor då min mage är svullen och varit så svullen i flera veckor..

Är det vanligt att bli tillbakaflyttad så länge?

Ska tillbaka om 3 veckor igen och kolla igen.

• Svar på tråden Tillbakaflyttad 4 veckor?!!
  • Fia 28

Då hade du ju i så fall blivit gravid en mens senare än va du trott. När fick du plus på stickan då?

• Anonym (...)
    Fia 28 skrev 2016-05-13 11:42:56 följande:

Då hade du ju i så fall blivit gravid en mens senare än va du trott. När fick du plus på stickan då?

Alternativt sen ägglossning.
  • Cajjo

Den 13 april fick jag plusset. Skulle fått min mens 10 april. Och sista mensens första dag var 2 mars.

• Anonym (Löjjvbk)

Märkligt, en bekant till mig var med om typ samma, fast hon blev framflyttad 4 veckor, så hon har fått fyra olika BF-datum..

• Anonym (...)

Låter märkligt! Det skulle vara om plusset var en ägglossning. Kan gravtest funka som äl-test (precis som det är tvärtom)?

• Anonym (...)
    Anonym (...) skrev 2016-05-13 12:02:44 följande:

Låter märkligt! Det skulle vara om plusset var en ägglossning. Kan gravtest funka som äl-test (precis som det är tvärtom)?

Efter att ha googlat så ger inte gravtest utslag på äl. Det låter bars så konstigt med tanke på hur stor skillnad det är på ett ul i vecka 11 och i vecka 7.
  • LoveEver

Vet du när du hade mens senast och när du o din partner hade sex så ska du gå på det !

När jag väntade mitt första barn fick jag först höra 16 November sen fick jag nytt datum till den 24 nov men ingen bebis då heller .. Den 3 Dec fick vi träffat vår guldklimp och det datumet stämde exakt på dagen för vårt sex ..

Denna grav. fick jag 11 maj som datum men då jag vet EXAKT vilken dag mensen tog slut o när jag hade äl o vi hade sex och allt så är det den 14 maj som är min BF dag dvs imorgon. Och idag har jag känningar så hoppas denna lille skatt är lika punktlig.

Så försök kom-ihåg när du hade mens äl och sex och gå efter det..

• 8295

Och jag som blev bakflyttad 2 DAGAR och tyckte det kändes snopet..

• Mika86

Iofs varit "bara" på kub p rul men blivit tillbakaflyttad 10-16 dagar även de gånger jag haft koll på äl med tempning

Svar på tråden Tillbakaflyttad 4 veckor?!!