• ljuvliga

Nån som har Samsung galaxy s5 mini? Lite frågor :)

Jag funderar på att köpa en. Just nu har jag en Samsung galaxy s5 neo som jag inte är nöjd med. Ljudkvaliten är urkass . folk hör mig dåligt o jag hör inte så bra jag heller. O kameran är inte så bra heller.

Det jag undrar är hur ljudkvaliten är på s5 mini? Hörs det tydligt? O hur är kameran?

Hur fungerar telefonen övrigt? Tacksam för svar :)

• Svar på tråden Nån som har Samsung galaxy s5 mini? Lite frågor :)
  • Anonym (1)

jag har en sån mobil. Jag har varit helt nöjd med den sen jag köpte den förra året. 

bra ljud men det beror också på vilka öronsnäckor du använder, ljudet kan låta bättre eller sämre pga dem. Kameran helt ok! 

• ljuvliga

Tack för svar! :) hur är ljudet när man pratar i den? Jag använder aldrig öronsnäcka när jag ringer, bara när jag ska lyssna på youtube men kvaliten är väl inte super när man lyssnar på musik heller. Men som det är nu så får jag upprepa ofta vad jag säger. O jag får också be den jag pratar med att upprepa. Det var bättre ljudkvalitet ljudkvalite på min s4, så jag trodde väl att det skulle vara lika.

• Anonym (1)

ljudet är helt ok, men om jag är på stan och det är mkt trafik runtom så hör jag nästan inget men så är det kanske med alla mobiler. Det beror ju på bullret runtom. jag har börjat använda öronsnäcka även vid samtal och då låter det otroligt mkt bättre. 

• Anonym (1)

jag lyssnar mycket på spotify och är nöjd med ljudet både när jag lyssnar i snäcka eller bara ändå. 

Svar på tråden Nån som har Samsung galaxy s5 mini? Lite frågor :)