Ännu en som tappat lusten
Happ... Nu ger jag snart upp.
Är i ett toppenförhållande sedan fyra år med en underbar kille. Sexlivet har varit otroligt bra, vi funkar perfekt ihop. Tills nu. Jag blir inte våt, och nu blir jag sällan ens sugen.
Det började med att jag bara inte blev våt under förspelet, och det har satt sig i huvudet på mig så nu är det allt jag kan tänka på. En ond cirkel. Så fort det börjar hetta till börjar jag oroa mig. "Tänk om jag inte blir våt nu?" och då är det tvärstopp, samtidigt kan jag inte låta bli att tänka på det. Oroar mig istället för att njuta och känner aldrig för att ha sex längre, för att jag vet att jag inte kommer njuta.
Killen börjar tappa tålamodet, han fattar det som att jag inte vill ha sex, att han tvingar sig på mig. Samtidigt försöker jag ställa upp med sex ändå, för att inte tappa vanan liksom. Vi har börjat använda generösa använder glidmedel, men det har i sin tur lett till att han tar det som en genväg för att skippa förspelet, jag blir ju ändå inte våt. Och det har ju inte gjort saken bättre.
Magen vänder sig nästan vid tanken på att jag skall hem och ha sex ikväll, trots att jag inte vill, egentligen, men känner att jag måste. Delvis för att en stor anledning till att hans förra förhållande sprack är för att han inte fick tillräckligt med sex från exet... Är bara 21 så jag tycker inte att jag borde ha dessa problem, jag har alltid haft väldig lust innan!
FL, hjälp tack!!