• Anonym (kläder)

Varför är snygga kläder viktigt för er tjejer på killar?

Man ser ju tydligt hur viktigt kläder kan vara för er tjejer när man ser er tillsammans med era killar på stan, hur ni agerar kring kläder på killar osv.

Varför är det så viktigt med kläder för er? Förklara.

• Svar på tråden Varför är snygga kläder viktigt för er tjejer på killar?
  • Anonym (hahaha)

Du tror inte att snubbarna du ser i de där paren själva vill ha snygga kläder? Att män också kan ha ett intresse av att se bra ut?

• Anonym (kläder)
    Anonym (hahaha) skrev 2016-05-16 15:00:04 följande:

Du tror inte att snubbarna du ser i de där paren själva vill ha snygga kläder? Att män också kan ha ett intresse av att se bra ut?

Tjejer ska alltid ha åsikter om hur dom klär sig.
  • Anonym (hahaha)
    Anonym (kläder) skrev 2016-05-16 15:06:49 följande:
    Tjejer ska alltid ha åsikter om hur dom klär sig.
    Vad är det för ålder på de här tjejerna du pratar om? 14-16? Om vi pratar om vuxna kvinnor så är det väl inte så konstigt att man vill att ens man ska klä sig som en normalfungerande, prydlig människa men jag känner inte igen fenomenet att kvinnor pratar såpass högt om sin snubbes kläder att random förbipasserande (alltså du) märker det. Verkar oerhört konstigt.
  • Sjödin

Nog för att jag tycker att det är viktigt att man tar hand om sitt utseende och kan ha åsikter kring kläder och liknande, men jag kan lova att i mitt förhållande så är min pojkvän minst lika intresserad av att se bra ut som mig. Antagligen snäppet värre än mig

• Anonym (Rakel)
    Anonym (kläder) skrev 2016-05-16 14:55:13 följande:

Man ser ju tydligt hur viktigt kläder kan vara för er tjejer när man ser er tillsammans med era killar på stan, hur ni agerar kring kläder på killar osv.

Varför är det så viktigt med kläder för er? Förklara.

Det är väl inte viktigt... eller rättare: det sm är viktigt är att killen väljer att köpa kläder han vill ha. Ibland frågar min man mig om smakråd och jag för samma sak.
  • Anonym (Q)

Kläderna bidrar ju till helhetsintrycket. Det är nog inte många som tycker det är sexigt att gå runt i varselkläder direkt.

Men det TS verkar syfta på är tjejer i yngre tonåren. Då hade jag skämts som ett djur om min pojkvän gick runt i varselkläder. Det hade jag inte gjort nu (vid 32 års ålder), trots att jag som sagt anser att det är allt annat än sexigt.

• Anonym (Köper)

Köper tjejer kläder till Sina killar ibland?

Svar på tråden Varför är snygga kläder viktigt för er tjejer på killar?