Lurade folk på blocket för att hjälpa mig pojkvän.
Snälla , inga påhopp , jag mår redan jätte dåligt.
Jag har precis fyllt 19 år, och jag har diagnosen autism. Jag har levt i ett destruktivt förhållande i snart 3 år där jag blir både misshandlad psykiskt och fysiskt av min pojkvän.
Jag måste även berätta för er att vi har ett barn ihop som snart blir 1 år.
Min pojkvän hamnade i stora skulder där han behövde min hjälp.
Han ville att jag skulle lägga upp "falska" annonser på blocket , och jag gjorde som han sa, jag vet inte vad som flög i mig, jag ville bara hjälpa till
Jag la upp 2 mobiltelefoner, en för 2500:- och den andra för 5000:-
Jag använde mitt swish som min pojkvän bad mig att göra, och när jag fick pengarna så bad han mig att ta bort annonsen, köparna fick aldrig sina mobiltelefoner, jätte hemsk känner jag mig som gjorde detta för att hjälpa honom.
Detta hände då förra året i augusti månad och jag har ännu inte fått någon kallelse från polisen, vilket jag antar att jag kommer få, för när man betalar någon med swish så står det namn till den man betalar till.
Jag är jätte orolig för vad som kommer hända. Dessa två personer sa att dom skulle polisanmäla mig vilket dom säkert har gjort, och så har dom säkert angett mitt swish till dom.
Jag mår inte så bra av detta, för varje dag som går så väntar jag bara på ett brev från polisen.
Min fråga är varför det inte händer något? Det har gått ett halvt år och inget brev från polisen, dem har ju min swish som bevis.