• nathalieejj

Nidblödning 10 dagar efter äl!

Hej! Jag och killen försöker skaffa bebis. Ägglosdningen gick fint, vi myste varje dag och fick glad gubbe 7 och 8 maj. Har kännt i äggstockarna, mått lite illa, trött och nu ömma bröstvårtor. Idag var det 10 dagar sen äl och jag fick lite brunrött blod i mina flytningar, bara en gång sen försvann det. Är detta en nidblödning?? Ska ha mens på natten till lördag, har än så länge bara fått neg på test.

• Svar på tråden Nidblödning 10 dagar efter äl!
  • Isadora91

[quote=76633750][quote-nick]nathalieejj skrev 2016-05-17 18:37:56 följande:[/quote-nick]Hej! Jag och killen försöker skaffa bebis. Ägglosdningen gick fint, vi myste varje dag och fick glad gubbe 7 och 8 maj. Har kännt i äggstockarna, mått lite illa, trött och nu ömma bröstvårtor. Idag var det 10 dagar sen äl och jag fick lite brunrött blod i mina flytningar, bara en gång sen försvann det. Är detta en nidblödning?? Ska ha mens på natten till lördag, har än så länge bara fått neg på test.[/

Hej!! Hur gick det för dig? Va det nid eller mens??

• Isadora91

Hej! Hur gick det för dig, jag såg du oxå svarat i tråden! Jag har lika nu! En liten droppe blod 10 dagar ef ÄL och det är 5 dagar kvar till min mens! Hoppas så, hur gick det för dig?

citr0nen skrev 2016-06-22 22:20:55 följande:

Hur gick det för dig? :) jag har liknande nu med bim på söndag :)

Svar på tråden Nidblödning 10 dagar efter äl!