Anonym (Hopplös) skrev 2016-05-18 13:29:56 följande:
Tack för svaret!
Ja alltså jag har så svårt stt komma över att allt känns så orättvist!!! Alla tror att han är så jävla snäll å värsta blyga killen. De skulle bara veta... Alla som han vill framstå som en sån bra kille inför. Fan
Är så arg och ledsen.
Har varit lite i samma situation med en lång relation bakom mig där jag verkligen inte blev bra behandlad. Trots att hon betedde sig riktigt illa så har jag ruskigt svårt att komma vidare. Blir ju inle lättere att vi har barn och måste ha viss kontakt. Utåt sett så verkar hon ju hur bra som helst och alla gillar henne men hemma var det något helt annat. Hos mig så väcker det tvivlet om att jag valde att lämna något bra när andra ger sådan possitiv bild av henne och det får mig att tvivla på mitt eget omdömme. Men man får inte glömma det som faktiskt var dåligt och orsaken till uppbrottet trotts att det som tenderar att fastna i minnet är dom små stunder när det var bra.
Och som det skrevs innan så finns det massor med fisk i havet och har nu träffat någon ny och fått en liten inblick i hur en relation faktiskt ska vara.
Fokusera på att läka och hitta tillbaka till dig själv igen och låt det ta lite tid för det blir bättre med tiden.