• vindruvan

Hur radera meddelanden i inboxen här?

Ja, hur tar jag bort meddelanden som har skickats här över Familjeliv? Hittar ingen sådan "knapp" när jag är inne på min inbox.

• Svar på tråden Hur radera meddelanden i inboxen här?
  • vindruvan
    fae skrev 2016-05-18 21:50:31 följande:

Går endast på gamlafamiljeliv.se eftersom de skiter totalt i att göra nya sajten och mobilsidan användarvänlig.

Ok, vad dåligt! Jag har letat som en tok för att kunna ta bort meddelanden för alla behöver ju inte sparas i evighet. Så man kan gå in på den adressen du skrev och radera eller?

Tack förresten!

• fae
    vindruvan skrev 2016-05-18 22:03:51 följande:

Ok, vad dåligt! Jag har letat som en tok för att kunna ta bort meddelanden för alla behöver ju inte sparas i evighet. Så man kan gå in på den adressen du skrev och radera eller?

Tack förresten!

Naj, hela adressen är väl www.gamlafamiljeliv.se

Det går ibland inte att komma in på den utan man skickas till nya sajten. Det här forumet är lite... ja. Men prova igen, du ska kunna komma in mig veterligen och där kan du radera pm. :)
  • fae

Kanske är en punkt där i adressen med.

• vindruvan
    fae skrev 2016-05-18 22:12:17 följande:
    Naj, hela adressen är väl www.gamlafamiljeliv.se

Det går ibland inte att komma in på den utan man skickas till nya sajten. Det här forumet är lite... ja. Men prova igen, du ska kunna komma in mig veterligen och där kan du radera pm. :)
    Det funkade inte sådär heller, brukar räcka utan www framför men jag testade med att lägga till det utan att lyckas ändå. Fick bara upp en fel-sida. Men jag får försöka annars ta kontakt med Familjeliv och fråga hur man ska göra.
  • fae
    vindruvan skrev 2016-05-18 22:15:23 följande:

Ja då funkade det!

dvs

www.gamla.familjeliv.se

Toppen! Men det kanske är bra om folk hör av sig och trycker på om funktionerna på vanliga sajterna.
  • vindruvan
    fae skrev 2016-05-18 22:27:04 följande:
    Toppen! Men det kanske är bra om folk hör av sig och trycker på om funktionerna på vanliga sajterna.
    Absolut! Ska skicka ett meddelande tänkte jag.
  • vindruvan

Speciellt eftersom det inte fungerade... Jag raderade alla meddelanden via gamla sidan, men på den här sidan så försvann bara de meddelanden som var från Familjeliv och inte från andra medlemmar.

Ja det blir till att höra av sig till dom som gör denna sida helt enkelt.

• vindruvan
    nnnnnnnn skrev 2016-05-18 22:32:15 följande:

Det ska vara utan www

dvs
    gamla.familjeliv.se

Nej, om man skriver www innan eller inte kvittar, man kommer fram till sidorna ändå.
  • fae
    vindruvan skrev 2016-05-18 22:29:51 följande:

Speciellt eftersom det inte fungerade... Jag raderade alla meddelanden via gamla sidan, men på den här sidan så försvann bara de meddelanden som var från Familjeliv och inte från andra medlemmar.

Ja det blir till att höra av sig till dom som gör denna sida helt enkelt.

Du missade antagligen att radera även de skickade, dvs utkorgen med? Därför finns konversationen kvar på nya sajten...
  • vindruvan
    fae skrev 2016-05-18 22:40:36 följande:
    Du missade antagligen att radera även de skickade, dvs utkorgen med? Därför finns konversationen kvar på nya sajten...
    Du är ju en klippa, precis så var det ju! Stort tack!
  • fae
    vindruvan skrev 2016-05-18 22:44:02 följande:

Du är ju en klippa, precis så var det ju! Stort tack!

Gött
Svar på tråden Hur radera meddelanden i inboxen här?