• LivingOnHope

Jag blir tokig!

Jag och min sambo har väl försökt bli med barn lite sporadiskt. Vi försöker att inte stressa, även om jag går och hoppas varje månad och inbillar mig gång på gång att jag är gravid.

Men den här gången känns det verkligen annorlunda, men vågar man hoppas?

Mina känningar nu är:

Molande mensvärk, började i vänster äggstock, så antog att jag hade äl (runt 16-17) så jag och sambon passade då på.

Nu ömmar brösten och det sticker till i bröstvårtorna titt som tätt. Innan mens får jag stick i bröstvårtorna, men nu har jag liksom en svag strålande känsla och emellanåt känns det som växtvärk.

Magen är lite svullen (precis som innan mens så det är inget särskilt med det misstänker jag) och jag har känt stick i tjejmagen och en underlig värk som jag inte tidigare känt.

Idag känns det lite extra och jag har nu ont från höften och hela vägen bak till ländryggen.

Har även känt en strålande känsla (ursäkta detaljerna nu) från klitoris ut i ljumskarna vid beröring och ont efter orgasm... aldrig tidigare haft det så.

Näsan är täppt och rinner, är snustorr i munnen och måste dricka mängder.

Orkeslöshet, trots otroligt mycket vilja och inspiration till att göra saker.

Lättretlig och tårmild... Tårarna bränner bakom ögonlocken så fort det blir en gnutta sorgligt.

Sugen på kött trots att jag varit veg i snart 2år.

Men det värsta av allt är att jag innan jag började skriva detta så kände jag på livmodertappen (efter mycket fumlande hittade jag den äntligen) och efter bara hugg det till i hela tjejmagen! Äggstockar, mage och allt bara värkte! Nu gör det mest ont i midjan och bak i ryggen, men det var bland det vidrigaste jag känt... det var inte så jag höll på att svimma, men som rejäl mensvärk.

Snälla, är det någon som känner igen det här? Jag är så jäkla orolig att det ska vara något som är helgalet

Det blev visst långt, men jag vill få med så mycket som möjligt!

Mvh en som nojar för diverse olika sjukdomar ????

Svar på tråden Jag blir tokig!