• Äldre 20 May 01:04
    2492 visningar
    4 svar
    4
    2492

    Babblarna

    Hej, jag har en liten pojke på snart 7 månader och min vännina visade honom babblarna, han älskade dem direkt, vilket är okej för mig, men jag stör mig sjukt mycket och sökt sjukt mycket men hittar ingen direkt svar!

    Vad är de för något?

    En kondom, bajs, ett hjärta, mens?

    Finns det någon som kan ge mig ett svar?

    De är några konstiga saker.

    Någon annan som undrar?


    Babblarna
  • Svar på tråden Babblarna
  • Äldre 20 May 01:06
    #1

    Haha! Min kompis visade mig dem och kiss, bajs och mens var min första tanke.

  • Äldre 20 May 06:19
    #2

    Babblarna är skapade för att utveckla barns språkutveckling! Att man har tankarna åt ett sådant håll ni har är bara sjukt! Babblarna är jättepopulära och barnen älskar dom..

  • Äldre 20 May 06:27
    #3

    Hur sjutton kan du säga att du sökt sjukt mkt utan att hitta svar?! Oroväckande. Bara skriva babblarna så får du svar var det är. Vår ena kille har sen språkutveckling och habiliteringen där han går använder ibland babblarna för att leka fram träning av ljud.

  • Äldre 20 May 06:52
    #4

    Det står väl ingenstans vad Babblarna ÄR? Alltså på sättet att Långben är en hund och Kalle Anka en anka.

    Ja, det är säkert jättesjukt att koppla gult, brunt och rött till kiss, bajs och mens. Eller så är det fullt naturligt. Ni kan ju lugna er. Det är ingen som säger något om de som ser på Babblarna.

Svar på tråden Babblarna