• Felicias mam

50 års present till min mamma

Min mamma fyller 50 år till sommaren och vill ge henne något riktigt fint till henne för hon är den underbaraste.Ställer upp till hundra.....hela tiden.Nu är det ju ett tag kvar men jag skulle vilja ha lite tips eller berätta vad ni har gett er mamma osv...

Tick tack

• Svar på tråden 50 års present till min mamma
  • Ulrica80

Min käraste mor har ju inte fyllt 50 än...Men pappa däremot...han fick 2 biljetter till After dark showen. med midda & dryck ...& bara för att dom me så bästaste så fick dom varsin biljett till Saturaday Night Fever i julklapp....

SPA- dag....
    Vinprovning

hmm, va va bugeten??

Kine min älskade dotter!
  • qaz

det jag tänker på är dyrt....spa weekend.men vad skönt!!!

• soso

Min mamma fylde 60 nyligen. Vi (jag, min syster, vår pappa) gav bort en spadag till mamma tillsammans med min syster och mig. Det var jätte lyckat.

• prickelina

jag har gett bort en shoppingdag till min mamma. Fickpengar, shopping guide (jag då) och lunch ingick.
    Hon tyckte det var jätte kul och vi hittade massor fina kläder till henne.

• SivAndersson

Fyller man 50 har man ju redan prylar så det räcker... så överraska gärna med en upplevelse!

Jag föreslår Floating, en fantastisk upplevelse då man får flyta i en sorts tank med väldigt salt vatten. För mig var det helt underbart, väldigt rogivande och själsligt...

Gav själv bort det i present till en kvinna som fyllde 50 igår, och hon tyckte att det var bland det skönaste hon varit med om! Det kostade ungefär 300:- och jag satsade på lite extra lyx genom att jag var där lite före och la ut rosenblad på ett bord, liksom jordgubbar, psysalis och liten flaska mousserande vin som hon kunde ta efteråt.

Här får du förresten en av mina dikter också (som även finns tryckt på kort):

Grattis på 50-årsdagen
    - av Siv Andersson

Nu har det blivit dags
    att verkligen få fira
    att ett halvsekel förflutit
    sen ditt liv började spira.

Visst är det svårt att fatta
    att tiden går så fort.
    Men samtidigt en glädje
    att livet är så stort.

Din ålder kallas Medel
    men se den mer som Toppen.
    Och gör vad du behöver
    för själen och för kroppen.

Ta vara på din tid
    och lev som du helst vill.
    För är sinnet bara rörligt
    så står livet aldrig still.

• mosterYster

Om hon inte har någon digitalkamera skulle jag köpa en bra sådan. Alltid kul att kuna ta huuuuur många kort som helst på ev. barnbarn osv.

• HelenS

Jag bjöd med min mamma till Tylesand SPA, vilket hon verkligen uppskattade. Hon är ingen sån som annars gör något för sig själv, sedan var det mysigt att åka iväg bara hon och jag.

• Camilla72

I höstas bjöd jag med min mamma på kurs.
    Vi skulle göra en bad bebis i suger pate som man kunde ställa på en tårta.
    Det var riktigt roligt, och mamma blev glatt överraskad.

• mojmojmoj

camilla72: vart hittar man nån sån kurs...vore skoj....
    kostade vad??

Svar på tråden 50 års present till min mamma