• reserverad

Beskriv en player!

Ja, som rubriken sager, vad tycker ni utmarker en player?
    Kan man sluta vara en player eller ar man det for livet? Ar en player bara en player sa lange han inte hittar sin stora karlek eller fortsatter han oavsett?

• Svar på tråden Beskriv en player!
  • Little June

Enligt mig är en player någon som leker med andra människors känslor.

• Meria

Har alltid fått för mig att en player är en player till han får sin 40-års-kris och inser att han sitter där ensam med lösa förbindelser... Tragic

En player kan alla 'knepen' och säger de rätta sakerna. Å sen dumpar han efter första ligget och går vidare...

• Lilja84

Jag säger som föregående skrivare , däremot så ser jag 20 - 25 åringar som players (men det beror väl på vilka krestar man är i).

Dryga människor som får till det för sig själv men har absolut ingen medkänsla för någon annan.

/Lilja flower power
  • reserverad

Intressanta svar.

Fler med svar?

• Andrundrun

Jag tycker inte att man kan säga att det finns players. Bara oerhört blåögda tjejer.

• Trossens mamma
    en variant : Personer som sätter sej själv i första rummet med känslor. De leker med andras känslor. Kanske för att de själva mår dåligt å vill ha bekräftelese kanske på att de är hotta...poppis å fina. fast de är tvärtom.

En annan variant :Såna som lärt sej knäppa med fingrarna så får de precis som de vill...
    *Stolt mamma och Ålänning*
  • BlevMamma04

En Tjej kan faktiskt också vara en Player.

Och som en annan skrev, jag tycker att det är en människa som Leker med andras känslor.

• reserverad

Men varfor ar tjejerna bloogda? Ar det inte killarna som spelar valdigt bra som gor att tjejerna tror pa dom?

• reserverad

Hur lange haller en player pa att forsoka fa en tjej forresten innan han ger upp?

• Majblomma12

Många yngre (såväl tjejer som killar) har nog ett behov av bekräftelse, att testa sin attraktionsförmåga på det motsatta könet (eller samma kön, om det är preferensen). Man vill kolla utbudet, söker efter någon som "passar". Det är väl inget fel i det, problem uppstår väl om den ena parten tror att det betyder mer än det gör.

Tror säkert många skulle kategoriserat både mig och sambon som players under våra vilda år, utifrån av som skrivits i tråden. Idag är vi dock två soffpotäter som trivs med varandra och knappast har intresse av att ge oss ut på krogen för att "leka".

När fan blir gammal blir han religiös. Flört

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
Svar på tråden Beskriv en player!