Anonym (Bh) skrev 2016-05-21 20:43:41 följande:
Förstår att alla tycker olika så det är väl en fördel om de som i alla fall gillar större svarar.
Jag är säker på att jag är kvinna. Behöver uppenbarligen bh i alla fall, funkade att amma dessutom ;p Behöver absolut inte vara privata bilder, kan vara från en bh - shop, eller bara beskriva.
Det är väl sk minimizer bh som skapar detta med mellanrum.
Jag trivs inte riktigt alls med så stora bröst, har mest dolt, dvs inte alls visat hud med urringning, men nu har jag mer tänkt "varför inte visa upp vad som finns", men tvekar. Tänk om det bara är vulgärt och fult för de flesta? Då hade hade jag känt mig dum oavsett om jag trivs tillräckligt väl.
Förstår. Bh till stora bröst är alltid ett bekymmer. Personligen föredrar jag sportbh och liknande just eftersom det är omöjligt att hitta bra, och snygga, behås till större tuttar. Jag är själv inte ett dugg sugen på att flasha halva bröna men det är ju oundvikligt, alternativet är polokrage

Men i allmänhet, eftersom din fråga gäller vad som anses snyggt så har jag aldrig råkat på någon som tyckt en klyfta är fult precis. Gillar båtringade urringningar själv, det kanske kan vara nåt om du inte vill känna dig vulgär....?