• Anonym (Illamående..)

När försvinner symtomen?

Jag testade positivt i fredags morse (4+3) men började på em blöda. Har blött under helgen, mest när jag varit på toa. Allt från "vattnigt", rött och brunt.

När försvinner symtomen efter ett missfall?

Mår illa, är trött och sugen på konstiga saker helt "i onödan " nu..

• Svar på tråden När försvinner symtomen?
  • Anonym (Ros)
    Anonym (Illamående..) skrev 2016-05-22 17:51:40 följande:

Jag testade positivt i fredags morse (4+3) men började på em blöda. Har blött under helgen, mest när jag varit på toa. Allt från "vattnigt", rött och brunt.

När försvinner symtomen efter ett missfall?

Mår illa, är trött och sugen på konstiga saker helt "i onödan " nu..

Det kan ta ett tag men det kan också försvinna direkt. Blöder du blod eller blodblandat? Borde ju iaf vara som mens för att vara ett missfall, jag hade ringt gyn och bett den kolla dig.
  • Anonym (Illamående..)

Det är som mens också :/

Ska ta ett test ett tag efter att jag slutat blöda bara för å se vad det visar.

Känner bara att symtomen "skrattar" åt en..

• Anonym (Ros)
    Anonym (Illamående..) skrev 2016-05-22 21:03:13 följande:

Det är som mens också :/

Ska ta ett test ett tag efter att jag slutat blöda bara för å se vad det visar.

Känner bara att symtomen "skrattar" åt en..

Mm förstår dig , det är jättejobbigt. Jag testade pos 3 veckor efter men det var lite senare , i v 8.

Ledsen för dig
  • Anonym (Ros)
    Anonym (Ros) skrev 2016-05-22 21:09:34 följande:
    Mm förstår dig , det är jättejobbigt. Jag testade pos 3 veckor efter men det var lite senare , i v 8.

Ledsen för dig
    Vet inte om du försöker bli grav medvetet men en pos sak är att man har mkt lättare att bli grav igen direkt efter ett missfall..
Svar på tråden När försvinner symtomen?