• f0reveral0ne

Singla tjejer

Hur många Singeltjejer/kvinnor finns det här på FamiljeLiv?
    Berätta gärna även hur länge ni har varit singla också ;D
    kram

• Svar på tråden Singla tjejer
  • Anonym (P)

Singla tjej istället för singla slant. Osäker på hur det går till.

• Anonym (:))

Snart 10 månader, så inte så länge, men när alla ens kompisar börjar flytta ihop med sina partners och har planer tillsammans med dem känns det som en evighet :p. Mitt första och enda förhållande för den delen också så saknar känslan :)

• f0reveral0ne
    Anonym (:)) skrev 2016-05-23 10:33:35 följande:

Snart 10 månader, så inte så länge, men när alla ens kompisar börjar flytta ihop med sina partners och har planer tillsammans med dem känns det som en evighet :p. Mitt första och enda förhållande för den delen också så saknar känslan :)

kul att dem enda som svarade här gör det anonymt. man har verkligen chans att höra av sig då ifall ni hade velat stämma dejt eller fixa nån jävla grupp blind-date för alla singlar. men yo. kul att ni vågade skriva ens
    AHAHAHA.
    apropå det, finns massa med gratis singelevents för er som verkligen vill hitta nån.
    för er som inte fortfarande är socialt handikappade dvs.
  • Asirna

Kommer här för att endast rätta dig, du skrev fel i både rubrik och i din text.

Man säger inte Singla tjejer,, singla är som i singla slant.

Det heter "singel tjejer".

Om du vill träffa någon, skriv rätt, för jag tror ingen tjej vill bli singlad ;)

• f0reveral0ne
    Asirna skrev 2016-05-25 03:26:55 följande:

Kommer här för att endast rätta dig, du skrev fel i både rubrik och i din text.

Man säger inte Singla tjejer,, singla är som i singla slant.

Det heter "singel tjejer".

Om du vill träffa någon, skriv rätt, för jag tror ingen tjej vill bli singlad ;)

men hur fan ändrar jag trådtema? finns ju ingen knapp för o redigera av vad jag kan se ;D
  • Smecker
    f0reveral0ne skrev 2016-05-24 23:53:39 följande:

kul att dem enda som svarade här gör det anonymt. man har verkligen chans att höra av sig då ifall ni hade velat stämma dejt eller fixa nån jävla grupp blind-date för alla singlar. men yo. kul att ni vågade skriva ens.

Kanske det som är poängen med att vara anonym. Kvinnor på FL som vill ha kontakt med någon de finner intressant tar hellre kontakt själva. Har jag hört. Annars blir de överösta med ointressanta kontaktförsök som det går femton på dussinet på.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Asirna
    f0reveral0ne skrev 2016-06-20 11:29:03 följande:
    men hur fan ändrar jag trådtema? finns ju ingen knapp för o redigera av vad jag kan se ;D
    Du skrev fel flera gånger, istället för att skriva singel skrev du singla ännu en gång i även inlägget :P
  • Anonym (Jag)

Singel över ett år efter skilsmässa.Ny man?Inte aktuellt.Barnen måste bli större och exet måste först släppa taget.Längtar inte efter kärlek osv.Har det bra.

Svar på tråden Singla tjejer