• Anonym (Linn)

TINDER, varför ta bort matchen?

Jag skaffade mig tinder, vart nyfiken att se vad det var.

Började swipa! Fram kommer en kille jag spanat in på stan. Vi matchar. Ingen skriver, jag vart alldeles för nervös. Efter en vecka tar han bort matchen.

Jag tog bort tinder och efter någon månad skaffar jag det igen. Samma kille dyker upp, vi matchar igen .. Samma kväll tognhsn bort matchen ?

Jaha . . Varför håller han på så för.

• Svar på tråden TINDER, varför ta bort matchen?
  • Anonym (Linn2)

Varför inte bara skriva om ni matchar? x) han kanske väntar på att du tar första steget, var lite modig ! :)

• Anonym (Linn)

Första gången vart jag så chockad, vänta väl på första steget från hans sida. Andra gången var jag på väg att ta modet till mig och skriva. Men så hade han tagit bort matchen. Men kan inte sluts tänka på att vi faktiskt matchat

• Anonym (C)

Antingen har han swipat höger på alla och rensar sedan. Eller så kanske hans kompisar swipat åt honom och han rensar sedan. Eller så startar han ofta om kontot :)

• Anonym (Linn)

Det var jag som tog bort kontot första gången. Tror nämligen han vet vem jag är, vi har någon enstaka gång sagt hej då vi mötts på hans jobb.

• Anonym (1171)

Fick matchning med en tjej jag ser ibland, bor i samma stad. Jag vågade inte skriva först, men sen tänkte jag "why not?"
    Då var matchen borta. Efter knappt en timme.
    Det går undan på Tinder!

• Anonym (Många)

1. Många swipar höger och rensar sen

2. Många har inge tålamod utan tar bort matchen om man inte skriver till dem samma kväll/vecka

Svar på tråden TINDER, varför ta bort matchen?