• Alva75

    Barnbesked

    Hej ! Vi har nu fått barnbesked . Barnet bor just nu i en familj i Polen . Vi vill ju ge familjen något när vi kommer dit men har helt stillestånd på vad som kan passa sig , nu söker vi tips ! Tack på förhand

  • Svar på tråden Barnbesked
  • fabbemam

    GRATTIS!! Jag har inget tips om present men det är så liten aktivitet här nu att jag vill tipsa om att det finns många adoptionsgrupper på Facebook. Jag rekommenderar att gå med där för att få många tips och råd inte bara nu om present utan även i föräldrarollen. LYCKA TILL!

  • Crocheta

    Grattis till barnbeskedet! :) 
    Tipsar också om att gå med i en Facebookgrupp, där finns en speciell grupp för Polenfamiljer också. Du kan börja med att söka på "Adoptionsgruppen" på Facebook och när du blivit medlem där kan du skriva i den gruppen att ni ska adoptera från Polen och att du gärna vill gå med i Polengruppen :)

  • Alva75
    fabbemam skrev 2016-05-27 06:47:41 följande:

    GRATTIS!! Jag har inget tips om present men det är så liten aktivitet här nu att jag vill tipsa om att det finns många adoptionsgrupper på Facebook. Jag rekommenderar att gå med där för att få många tips och råd inte bara nu om present utan även i föräldrarollen. LYCKA TILL!


    Tack så mycket ????????
  • Alva75
    fabbemam skrev 2016-05-27 06:47:41 följande:

    GRATTIS!! Jag har inget tips om present men det är så liten aktivitet här nu att jag vill tipsa om att det finns många adoptionsgrupper på Facebook. Jag rekommenderar att gå med där för att få många tips och råd inte bara nu om present utan även i föräldrarollen. LYCKA TILL!


    Alltså , vet ej varför det blev massa frågetecken , skulle vart tumme upp , tack igen
  • Alva75
    Crocheta skrev 2016-05-27 08:24:59 följande:

    Grattis till barnbeskedet! :) 

    Tipsar också om att gå med i en Facebookgrupp, där finns en speciell grupp för Polenfamiljer också. Du kan börja med att söka på "Adoptionsgruppen" på Facebook och när du blivit medlem där kan du skriva i den gruppen att ni ska adoptera från Polen och att du gärna vill gå med i Polengruppen :)


    Tack så mycket , det ska jag göra
  • fabbemam
    Alva75 skrev 2016-05-27 23:11:47 följande:
    Alltså , vet ej varför det blev massa frågetecken , skulle vart tumme upp , tack igen
    Ja ibland lever Familjeliv sitt eget liv ;) Skriv igen om du inte hittar in på Facebookgrupperna.
Svar på tråden Barnbesked