• Ronga

Bra frisörer i Stockholm

Osäker på om tråden hamnat under rätt kategori men värt med ett försök.

Ett problem jag brottats med under en längre period är att jag alltid kommer ut missnöjd från frisörsalongen. Jag klipper mig nästan alltid vid området jag bor i, i en rätt billig frisörsalong. Frisörerna pratar inte så bra svenska men förstår i stora drag det jag säger. Klippningen är dock extremt sällan bra.

Jag har alltid tyckt att en snygg frisyr på någon "ful" kan få personen att se jävligt bra ut, och en ful frisyr på någon "snygg" raka motsatsen.

Så jag tänkte höra med er män som klipper sig i Stockholmstrakten. Kan ni någon bra frisör för priset cirka 100-350kr? Jag kan lätt pendla i 40-60 min så länge det värt de. 

En gång klippte jag mig för 500kr (kollade aldrig priserna) och blev supernöjd. Tjejen som klippte mig kändes verkligen proffsig. Dock är 500 alldeles för dyrt och tänkte därför kolla om det finns någon som tar något mindre men fortfarande levererar? 

Tackar för mig!

Snälla killar sluta skriv flirtiga meddelanden till mig, jag är kille!
  • Svar på tråden Bra frisörer i Stockholm
  • Frigående Fru

Tatty's i Vällingby! Googla så hittar du deras sida med priser och kontaktinfo. Har gått där i åtta år, både naglar och hår, och är alltid supernöjd.

Svar på tråden Bra frisörer i Stockholm