• Anonym (instagrammern)

    Vilka avföljer du på Instagram?

    Som rubriken lyder, vilka avföljer du på insta?

    Jag avföljer kändisar ofta, orkar inte se deras perfekta och tillgjorda liv. För mkt workoutbilder, barnbilder som uppdateras för ofta, helst på samma unge, personer som lägger ut för många bilder i ett svep, 3-5 bilder dagligen, vuxna som jagar likes genom att lägga upp gamla bilder på sig själva #tbt, personer som inte gillar tillbaka eller kommenterar för sällan eller aldrig, dåligt tagna bilder i för stor följd.

    Din tur!

  • Svar på tråden Vilka avföljer du på Instagram?
  • viseversa

    Folk som bara lägger upp bilder på sina djur i olika poser.

    Kändisar(följer ingen kändis faktiskt)

    Människor som bara lägger upp bilder på mat.

    Dessa eviga tränings och spännis bilderna går också bort.

    Posebilder ego bilder på endaat personen i fråga där alla ser lika dana ut i exakt samma pose kanske bara lite olika hår och smink. När man sen även vet att bilderna är ändrade till oigenkännlighet med filter. Och att jag vet att personen inte alls ser ut så IRL. Så trist och dom slutar jag följa väldigt snabbt.

  • Linnis92

    människor som har en fasad och skyltar med deras "perfekta" liv, fast dom inte har det. Jag gillar heller aldrig bilder på träningsfreak, halvnakna kroppar, och som personen innan sa, posebilder på en person som alltid ser exakt likadan ut fast den typ bytt kläder, skit tråkigt.

  • viseversa

    Miljoner solbilder i bikini när syftet med bilden endast är att visa upp sin kropp snarare än att visa omgivningen och sommaren.

  • Norris

    Dom som bara lägger upp bilder på tävlingar dom är med i.
    Dom som gör en massa shoutouts hela tiden.

Svar på tråden Vilka avföljer du på Instagram?