• FDFMGA

Kopia på raderade inlägg

Hej,

De senaste månaderna har jag så gott som aldrig fått någon kopia på inlägg jag skrivit som av ett eller annat skäl tagits bort.

Det är egentligen ingen stor sak och jag har inte brytt mig, men nu såg jag att ett inlägg jag skrivit i en tråd där diskussionen är relativt animerad hade blivit borttaget. Min minnesbild var att jag avsiktligt ansträngde mig för att skriva ett snällt och överslätande inlägg och här hade jag gärna haft en kopia på det jag skrev så att jag fått möjlighet att försöka förstå hur moderatorn resonerat.

Så här ser meddelandena från familjeliv ut för mig:

Mån 30 maj 23:09
    Familjeliv
    Ärende: 408891 Hej! Ett inlägg som du har skrivit under rubriken "Vilken är den viktigaste feministiska frågan?" har tagits bort. Vi vill påminna dig om att alla medlemmar har ett ansvar för hur man uttrycker sig så att diskussionerna inte urartar i provokationer och pajkastning. Hälsningar från oss som jobbar med Familjeliv.se Här är en kopia på inlägget du skrev: "
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Svar på tråden Kopia på raderade inlägg
  • Aniiee

Något vajsing är det absolut. Jag får extremt sällan inlägg bortplockade (handlar om mindre än 5 på ett år), men senaste gångerna det har hänt har det antingen:
    1) sett ut precis som ditt meddelande, dvs inget inlägg angivet
    2) varit ett inlägg som fortfarande står kvar i tråden
    eller
    3) varit NÅGON ANNANS inlägg, fritt eller som citerat mig.

Som sagt.... något är det.

You are the creators and the curators of your own lives
  • Forumvärd

Hej hej!

Jag ska be teknik kika på det här omedelbums!
    Stort tack för att ni hojtade till! Skål

• FDFMGA
    Forumvärd skrev 2016-06-01 13:19:56 följande:
    Hej hej!

Tack själv!
  • FDFMGA
    Forumvärd skrev 2016-06-01 13:19:56 följande:
    Hej hej!

Hur går det?

Jag fick nyss det här meddelandet från någon moderator. Jag skulle gärna vilja veta vad det handlar om.

Roll: Förälder Byt roll ]
    Inbox
    Idag 19:59
    Familjeliv
    Ärende: 409519 0
  • FDFMGA

Hur går det med det tekniska. jag är fortfarande intresserad av att få reda på vilka inlägg jag får borttagna. 

Ärende: 409573 Hej! Ett inlägg som du har skrivit under rubriken "Har du förtroende för regeringen?" har tagits bort. Vi vill påminna dig om att alla medlemmar har ett ansvar för hur man uttrycker sig så att diskussionerna inte urartar i provokationer och pajkastning. Hälsningar från oss som jobbar med Familjeliv.se Här är en kopia på inlägget du skrev: "

Svar på tråden Kopia på raderade inlägg