• Anonym (Jobbigt)

Gårdagens ligg vägrar gå hem

Jag hade sex med en random kvinna igår. Det var efter en after work.

Så, vi gick hem till mig. Jag hade sex med henne och vi körde analt. Så jag tog enbär analt. När jag tog ut min penis så fixk jag syn på en makaron på min penis. Konstigt.

Hon ligger fortfarande kvar hemma hos mig och sover. Jag vill stt on ska hem! Jag börjar jobbet om 1 timme! Men hon ligger och sover. När mitt larm gick nu på morgon säger hon "gå du, jag stannar" o sen somnade hon om.

Hur får jag makaronslampan att ta sig hem? Hon vägrar ju!!

• Svar på tråden Gårdagens ligg vägrar gå hem
  • Litet My

Koka upp lite makaroner, ställ utanför dörren och ropa "nu är det frukost". Sen låser du och springer till jobbet.

• BeautifulMoments
    Litet My skrev 2016-06-02 09:12:14 följande:

Koka upp lite makaroner, ställ utanför dörren och ropa "nu är det frukost". Sen låser du och springer till jobbet.

Hahahahahahaha jag kan inte sluta skratta!
    My life, My choice!
  • Anonym (Hahahahahaha)
    Litet My skrev 2016-06-02 09:12:14 följande:

Åh Jesus vad kul! x)
  • Litet My

Och försök för Guds skull att få ut enbären innan du går till jobbet. Få saker är så irriterande som att ha enbär i rumpan.

• Anonym (DDDD)
    Litet My skrev 2016-06-02 09:33:55 följande:

Och försök för Guds skull att få ut enbären innan du går till jobbet. Få saker är så irriterande som att ha enbär i rumpan.

jag dööööör DDDDD
  • Anonym (Jobbigt)
    Litet My skrev 2016-06-02 09:33:55 följande:

Va???
  • Anonym (Makaronilåda)
    Anonym (Jobbigt) skrev 2016-06-02 09:00:40 följande:
    Hur får jag makaronslampan att ta sig hem? Hon vägrar ju!!
    Varför är hon en slampa?

Håller för övrigt med om enbären. Långt mer besvärande än makaroner.
  • Litet My
    Anonym (Jobbigt) skrev 2016-06-02 09:46:25 följande:
    Va???
    "
    Så, vi gick hem till mig. Jag hade sex med henne och vi körde analt. Så jag tog enbär analt."
  • ostin69
    Litet My skrev 2016-06-02 09:50:47 följande:

"

Så, vi gick hem till mig. Jag hade sex med henne och vi körde analt. Så jag tog enbär analt."

Förlåt..men.. *gapskratt*
    ..den av er som är utan synd, skall kasta första stenen..
Svar på tråden Gårdagens ligg vägrar gå hem