herpes typ 1 i underlivet
Blev smittad av herpes typ 1 av mitt ex för många år sen (1999). Han hade munherpes, och jag blev smittad av det till mitt underliv. Förhållandet med honom tog slut för 4,5 år sedan. Och jag har fått återfall av detta ca 1 gång per år. Senast nu för 1 v sedan.
Saken till detta är att jag har gett upp att hitta en ny pojkvän som kan acceptera min herpes. Jag har dejtat en hel del (dock aldrig haft sex men någon på dessa 4,5 år som singel). Och det handlar om att jag blivit så fruktansvärt bemött när jag berättat min situation. Jag har alltid väntat tills det känns rätt att prata, och alla har vänt mig ryggen till.
Jag känner mig så äcklad av detta och mår skit dåligt. Har fått inse att jag inte kommer hitta någon som kommer acceptera detta.
Jag kommer få leva ensam och gå runt med en äckelstämpel i min panna (känns det som).
Ena killen som jag dejtade ett bra tag var så go o trevlig på alla sätt o vis. Allt klicka o stämde med honom. När jag berättade detta så skrek han åt mig att jag var en smutsig hora och han skulle berätta för alla han kände hur vidrigt mitt underliv är pga herpes. - Detta satte såna ärr i min själ.
En annan kille skrattade åt mig o sa - lycka till att hitta nån stackare som vill ha dig....
Jag mår så jäkla dåligt av detta, går hur kurator regelbundet. Men tycker inte att det hjälper mig någonting.
Jag HATAR min herpes och vill inget annat än att träffa en kille och känna mig trygg och älskad.
Ni som har underlivs herpes - hur fasen kunde ni skaffa pojkvän? Hur berättade ni?