Lobbad
Ahh japp då har jag för första gg i mitt 38 åriga liv blivit lobbad:( vad händer nu? Vad händer nu? Jag har ångest från helvete....vad händer med mina barn? Usch aldrig mer dricka..
Ahh japp då har jag för första gg i mitt 38 åriga liv blivit lobbad:( vad händer nu? Vad händer nu? Jag har ångest från helvete....vad händer med mina barn? Usch aldrig mer dricka..
Vad är det? Lobbad?
Vad är det? Lobbad?
Sluta ha ångest och sluta dricka.
Vad är det? Lobbad?
Det händer inte så mycket möte med soc och sen kanske något med ditt körtkort om du har ett sådant
Ja jag var berusad, det står jag för! Men jag kunde ta mig hem själv fast vakten tyckte inte det:(. Dick ligga på en iskall bädd och en kvinnlig polis kastade en slags filt på mig efter att jag ringde och på "klockan" och sa att jag frös..
Jag också blivit i fyllecell blev ju kallad till soc
Men jag har ju historia hos soc. Varit lvm är och varit på behandling. Är nykter idag men det är tack vare kbt via psykratrin.
Mitt ex hamnade i fyllecell och fick en kallelse från soc med en tid när han skulle vara där. När han kom dit på utsatt tid blev de nästan chockade att han kom och sa att typ ingen brukade komma och att det var frivilligt :D
Det ska inte hända nått alls o det reggas inte ens i polisens register . Får man soc på sig för en lob så ligger nått annat bakom