• Anonym (Fundersam)

"Vill ha dig"

Om du, man, säger till en kvinna att du velat ha henne sedan ni träffades första gången (ett halvår sedan), att du tänkt på henne, att hon är livsfarlig - vad betyder det för dig?

• Svar på tråden "Vill ha dig"
  • Anonym (Fråga)

Fråga den som skrev det. Bara den som kan svara på det.

• Anonym (Ja)
    Anonym (Fundersam) skrev 2016-06-05 22:20:52 följande:

Om du, man, säger till en kvinna att du velat ha henne sedan ni träffades första gången (ett halvår sedan), att du tänkt på henne, att hon är livsfarlig - vad betyder det för dig?

Enkelt och tydligt. Att jag vill/måste ha sex med dig.
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Ja) skrev 2016-06-05 22:29:40 följande:
    Enkelt och tydligt. Att jag vill/måste ha sex med dig.
    När du har kommit dit, är det som en klåda som går över då eller vill du ha mer?
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Fråga) skrev 2016-06-05 22:28:23 följande:

Fråga den som skrev det. Bara den som kan svara på det.

Frågan var ju "vad betyder det för dig?", det kan bara du svara på.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Fundersam) skrev 2016-06-05 22:32:10 följande:
    När du har kommit dit, är det som en klåda som går över då eller vill du ha mer?
    Skulle säga att klådan går över efteråt men den kan säkert återkomma vid exempelvis onyktra tillfällen osv . Men gifta mig vill jag inte. Om du fattar.
  • Hansens

Det betyder:
    1. Jag vill ha sex med dig
    2. Att du är "livsfarlig" säger jag:
    dels för att smickra dig så att du tror att du är så oemotståndlig att jag inte kan kontrollera mig (kan jag givetvis)
    dels för att du inte passar in i mitt övriga liv och jag tänker också se till att det inte förändras - jag vill inte gifta mig, bli ett par, förändra mitt ungkarlsliv med grabbarna och utekvällarna, sluta med min hobby (sport eller vad det nu är) eller skilja mig från min fru

som någon sade tidigare: enkelt och tydligt
    sex, kanske mer än en gång (när jag har lust), men du kommer aldrig bli en del av mitt liv på riktigt

• Anonym (Ja)
    Hansens skrev 2016-06-06 10:24:27 följande:

Det betyder:
    dels för att smickra dig så att du tror att du är så oemotståndlig att jag inte kan kontrollera mig (kan jag givetvis)
    dels för att du inte passar in i mitt övriga liv och jag tänker också se till att det inte förändras - jag vill inte gifta mig, bli ett par, förändra mitt ungkarlsliv med grabbarna och utekvällarna, sluta med min hobby (sport eller vad det nu är) eller skilja mig från min fru

sex, kanske mer än en gång (när jag har lust), men du kommer aldrig bli en del av mitt liv på riktigt

Word. Kunde inte sagt det bättre själv.
  • Anonym (Fundersam)
    Hansens skrev 2016-06-06 10:24:27 följande:

Det betyder:

Nja, han är inte en beräknande person i överhuvudtaget, och dessutom talade han inte om sig själv då.

Det är jag som är upptagen.

Han har hört av sig med jämna mellanrum(efter sex). Jag tror inte heller att han vill att jag ska lämna min man, men tror inte heller att jag är helt obetydlig eller att han är så manipulativ.
Svar på tråden "Vill ha dig"