• LB2016

    Vi som är gifta/tillsammans med albaner :)

    Såg här på fl att det fanns en sån tråd tidigare och den var intressant, då den är gammal så startar jag en ny! :)

    Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord! Dela med oss om allt så som recept, idéer osv.

    Så är du gift,förlovad eller tillsammans med en alban? Denna tråden är för dig. :)

  • Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med albaner :)
  • zemer

    Numera skiljd, men bra vänner och har två barn tillsammans.

  • LB2016
    wildflowers skrev 2016-06-06 11:54:54 följande:

    Gift och har ett barn!

    Är du svenskan?


    Kul! Jag är gift i snart två år, inga barn än men vi har startat bebisverkstan.

    Nej jag kommer från Polen dudå är du svensk?
  • LB2016
    zemer skrev 2016-06-06 11:57:20 följande:

    Numera skiljd, men bra vänner och har två barn tillsammans.


    Jaha okej, tråkigt att höra ifall du inte ville skiljas då såklart! Men bra att ni är vänner iallafall, finns ju så många skilda som inte klarar av att vara i samma rum. Var kommer du ifrån då?
  • zemer
    Lilly9 skrev 2016-06-06 12:29:45 följande:

    Jaha okej, tråkigt att höra ifall du inte ville skiljas då såklart! Men bra att ni är vänner iallafall, finns ju så många skilda som inte klarar av att vara i samma rum. Var kommer du ifrån då?


    Att skilja mig var ju inte direkt roligt och man önskar ju innerligt en hel familj för barnen men det var det bästa för oss.

    Vi bor grannar och träffas typ varje dag, så det funkar bra.

    Jag är svensk.
  • LB2016

    Glömde att presentera mig själv haha, Liliana heter jag är gift med en alban från Makedonien gifta i snart två år. Bor i Jämtland och ska börja undersköterske utbildning i agusti. Inga barn än men har startat bebosverkstan. :)) ??

  • LB2016
    zemer skrev 2016-06-06 12:36:03 följande:

    Att skilja mig var ju inte direkt roligt och man önskar ju innerligt en hel familj för barnen men det var det bästa för oss.

    Vi bor grannar och träffas typ varje dag, så det funkar bra.

    Jag är svensk.


    Självklart man vill ju sitt bästa för sina barn skull. Kul att ni bor grannar! Bäst när man bor granne med sin familj :)
  • badrap

    [quote=76689656][quote-nick]Lilly9 skrev 2016-06-06 12:15:26 följande:[/quote-nick]Kul! Jag är gift i snart två år, inga barn än men vi har startat bebisverkstan.

    Nej jag kommer från Polen dudå är du svensk?[/

    En polska och en alban, det måste slå gnistor =p

  • smulpaj01
    Lilly9 skrev 2016-06-06 12:41:30 följande:

    Glömde att presentera mig själv haha, Liliana heter jag är gift med en alban från Makedonien gifta i snart två år. Bor i Jämtland och ska börja undersköterske utbildning i agusti. Inga barn än men har startat bebosverkstan. :)) ??


    Är set inte bättre att vänta med barn tills du gått klart utbildningen? Hur gammal är du?
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med albaner :)