erfarenhet av kläder från Next
Är det någon som beställt kläder till bebis från next.co.uk? Jag tycker att det finns massa gulligt i klädväg till små pojkar men jag kan ju inte klämma och känna på kläderna så jag vet inte hur kvalitén är.
Är det någon som beställt kläder till bebis från next.co.uk? Jag tycker att det finns massa gulligt i klädväg till små pojkar men jag kan ju inte klämma och känna på kläderna så jag vet inte hur kvalitén är.
Dom har bra kvalité, som HM och Åhléns typ :)
Jag bor i UK och använt deras barnkläder och vuxna kläder :)
Instämmer med elevit, jag bor också i England och gillar Next, även om jag inte haft anledning att köpa bebiskläder där än.
Dom har bra kvalité, som HM och Åhléns typ :)
Jag bor i UK och använt deras barnkläder och vuxna kläder :)
Instämmer med elevit, jag bor också i England och gillar Next, även om jag inte haft anledning att köpa bebiskläder där än.
Det är bra kvalité, dock lite små storlekar.
Jag brukar beställa från Next och handla där då jag är i England (både åt barn och mig själv). Gillar deras kläder och deras kvalitet är inte sämre än H&M till exempel. Jag upplever den snarare som snäppet bättre. Snabb leverans också!
Det är bra kvalité, dock lite små storlekar.
Ja. Till mina barn har jag alltid beställt en storlek större än de har i andra kläder. Brukar passa bra.
Next har ju en fysisk butik i kista galleria om du nu skulle råka bo i sthlm eller ha vägarna förbi. Storlekarna tycker jag varierar från plagg till plagg. Ex . Kan det stå 1 year, men ändå jävligt litet för en standard 1 åring. Så next är verkligen en butik vars plagg jag föredrar att fysiskt kolla och jämföra hellre än att beställa. En body med 1 year kan passa ens barn, medans en annan body i 1 year är för stort el. Litet.....
Jag har beställt mycket på nätet, på mina barn funkar det ta den storlek som de rekommenderar - jättefina och hållbara kläder!