• skruttan8

hypotyreos

Någon här som äter levaxin och upplever mer sexuell lust! Jag har plötsligt fått tillbaka min sexuella lust, ätit levaxin drygt halvår, känns väldigt trevligt ;)

• Svar på tråden hypotyreos
  • Anonym (Samma)

Jag har iaf fått tillbaka min sexlust sen jag började med medicinen:) men är fortfarande så trött! Har förvisso bara ätit den i 3 veckor

• Anonym (ssk med hypotyreos)

Du upplever ju mer lust för att dina symptom gått tillbaka och din sköldkörtel får hjälp att göra sitt jobb. Troligen var ju ett symptom på att du har hypotyreos minskad sexlust.

• skruttan8

Ja antagligen men jag äter andra mediciner också som minskar sexlusten så jag är glad att känna lust igen )

• Anonym (Samma)
    skruttan8 skrev 2016-06-07 19:10:36 följande:

Ja antagligen men jag äter andra mediciner också som minskar sexlusten så jag är glad att känna lust igen )

Får jag bara fråga känner du dig pigg? Eller du har kanske inte haft problem med tröttheten?
  • skruttan8

Piggare än vanligt är jag inte tyvärr än men det kanske kommer. Har ni bara hypotyreos eller hashimotos?

• Anonym (Samma)
    skruttan8 skrev 2016-06-07 22:15:04 följande:

Piggare än vanligt är jag inte tyvärr än men det kanske kommer. Har ni bara hypotyreos eller hashimotos?

Har den autoimmuna ja:(
Svar på tråden hypotyreos