När ska man räkna ifrån?
Jag är gravid.
Min första dag på senaste mensen va 23 april. Men, jag hade sen en sparsam blödning 9-10 maj. Ska jag räkna ifrån mensen eller från den lilla blödningen, som jag tror va nidblödning? :)
Jag är gravid.
Min första dag på senaste mensen va 23 april. Men, jag hade sen en sparsam blödning 9-10 maj. Ska jag räkna ifrån mensen eller från den lilla blödningen, som jag tror va nidblödning? :)
Senaste mens första dag eller äl-dagen.
Tack :)
Jag är gravid.
Hej! Måste bara fråga eftersom du fick blödningen innan beräknad Mens (om du nu har en regelbunden Mens). Så frågan är: när tog du grav test direkt efter blödningen? Blev det positivt direkt eller tog du en till?
Eftersom jag fick en samma blödning 30 maj innan beräknad Mens som varade en dag, (mensen skulle komma 2 juni). Har inte fått fler blödningar osv. Och fick negativt på testet idag.
Tacksam för svar! :)
Hej!
Jag tog ett test 2 veckor efter den blödningen och det visade då ett + på stickan :) och jag har inte fått några mer blödningar heller.