• nadde971

Pappa får mig att må psykiskt dåligt

Hej

Jag är 20 år snart och bor hemma med min mamma och pappa då vi är araber och att flytta inte är lika självklart för mig i denhär åldern som för andra svenska unga vuxna när de blir 18, då jag ska nog börja universitet snart. Jah har en pappa som ena tiden är världens bästa (typ) och resten av tiden när jag inte är 100% som han vill att jag ska vara, världens hemskaste monster och jag överdriver inte det minsta. Han blir arg över saker som han inte har att göra med, som att jag plockar mina ögonbryn, eller att jag inte får raka benen, eller att jag inte ens få ha lite mascara elr liknande, eller platta håret när jag vill och liknande. Det här händeer minst varannan dag då han sägr hur han vill döda mig, kallar mig för de fulaste orden man kan tänka sig, att jag inte e värd ett skit, e tjock, kossa, hora, etc etc. Och jag har aldrig ens vart sån me killar o så har nästam alltid vart bra i skolan o till skillnad från andra e jag väldigt hemma o så. Jag tror att han slår mig minst 2 ggr per år, men han brukar mkt mer oftare hota med det och se ut som att han ska slå mig osv. Han jagar runt mig i huset ibland fö att slå mig men sen gör han inte det. En gång la han en kudde på mitt ansikte för att jag fick F i fysik och skolkade lite då jag hade problem med en viss sak relaterat till hemlandet syrien. Jag kunde knappt andas för han hade kuddet längee tryckt på mitt ansikte och han har gjort stryptag oxo. När ja va liten va han oxo sådär hotful o ham har slått mig oxo då. Jag har ALLTID varit rädd från han alltid. Och fruktat honom men nu e jag 20 o jag vil inte kontrolleras över de minsta sakerna som inte ens han får säga nåt om då ham e kille. Jag begär inre mkt alls! Jag överdriver intr om nåt. Jag hatar honom o vill bara döda honom ibland då han snavkar mkt skit om mamma oxo. Hon ska skilja sig snart tror jag men tills dess e jag ensam häe.. Ja vet inte va ja ska göra. O nej han fattar inre om ja förklarar hur ja känner tro mig! Han tror han e densommhar alltid rätt o alla andra fel.

• Svar på tråden Pappa får mig att må psykiskt dåligt
Svar på tråden Pappa får mig att må psykiskt dåligt