• Jowi92

    Vill ha råd angående mitt ex jag har barn med

    Hej vill veta vad andra tycker angående det som hänt mig.

    Jag har väldigt svårt att öppna mig och prata med andra. Om jag är ledsen, funderar på något eller diskutera. Har svårt att öppna mina känslor

    Och är för snäll tar mer skit än jag behöver då jag har så svårt att säga imot pga dålig självförtroende.

    Och det vet mitt ex om som jag har barn med.

    Men hon har aldrig accepterat mig för den jag är så som person. Hon har under (8år) inte velat hjälpa mig att få bättre självförtroende.

    Hon anser att jag psykiskt förstört henne pga att jag inte öppnar mig. Men när väl jag försökt öppna mig så har hon blivit arg, säger att jag ljuger (fast jag inte har ljugit) och inte tror på vad jag säger.

    För 1 och 1/2 års sedan så började hon bli mer arg på mig fast jag inte hade gjort något. Hon stötte bort mig. Vägrade höra när jag ville prata om saker.

    Var allmänt dum och otrevligt hela tiden vad jag än sa.

    (Jag betalade alla räkningar, städade,tvättade,skura, laga mat, tog hand om huden var bara jag som gick ut med hon, allt som handlades betalade jag. Jag tog hand om sonen hela tiden efter jobbet) medans hon låg på soffan kollade fb och bloggar osv.

    Sen skyllde hon på en massa saker for iväg titt som tätt medans jag var hemma och tog hand om barn,huset,hunden osv. När hon kom hem första gången sa magkänslan att något inte var rätt. Magkänslan sa att hon var otrogen. Men kunde inte bevisa det. Under 8 månader höll de på så. Var borta 2 veckor var hemma 1 vecka osv. Alla högtider var hon borta. Men till slut så fick jag fram bevis. Och då visade de sig att hon hade blivit tillsammans med en annan och förlovad sig med denna , samtidigt som hon och jag var förlovad och tillsammans. Men innan vi skildes oss fick jag fram bevis. Hon hade ny kille och förlovad med han och sen fick jag reda att hon blev gravid med han medans vi var tillsammans.

    Jag mår piss dåligt. Är sjukskriven från jobbet . Har väldigt tungt period. Men jag är så glad att jag har min son för annars vet jag inte vad jag skulle göra annars. Jag är arg besviken på dom båda , hatar killen känns de som, men vill bara vara sams med henne för min son skull.

    Vad tycker ni hur man ska komma över något sådant?

    Hoppas någon vill ge tips eller så som har varit i en likvärdig situation.

    Tack på förhand

  • Svar på tråden Vill ha råd angående mitt ex jag har barn med
Svar på tråden Vill ha råd angående mitt ex jag har barn med