• maybeY

Tjejer: Hur kåta är Ni?

Vad gör Ni tjejer/kvinnor när Ni är kåta? 

• Svar på tråden Tjejer: Hur kåta är Ni?
  • fae

Brukar fixa med min frimärkssamling då. Sjukt harmoniskt och tillfredsställande.

• Mrs Okänd
    fae skrev 2016-06-08 20:21:41 följande:

Brukar fixa med min frimärkssamling då. Sjukt harmoniskt och tillfredsställande.

Attans..är det det man ska göra? Jag brukar sortera mina dildosar i storleksordning och suga lite på dem...
  • maybeY

Men om ni inte masturberar eller något liknande, blir ni inte på dåligt humör då?

• Pentra

Jag upplever mig som kåt, i någon grad, i stort sett jämt. Men om överkåtheten bryter ut och jag inte får/kan ha sex med partner så har jag sex med mig själv. Om jag är ensam och har tidsbrist så ger jag mig själv en snabb men förlösande och balanserande orgasm; utan tidspress så kan jag leka i 1-2 dryga timmar tills jag i stort sett blir utmattad och får vätskebrist innan jag känner mig tillfreds. Om jag t.ex. råkar befinna mig i bilen, hos tandläkaren eller på jobbet, då överkåtheten drar igång, så blir det liite mer komplicerat... ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Pussan

Om jag inte har nära till en älskare så onanerar jag så klart. Är det akut så är det klart på några minuter, men jag håller med Pentra - det är underbart att dra ut på det. Sakta och länge, alternativt en snabb orgasm och efter en stund en till, utdragen och långsam. 

• Anonym (Man 37)
    Sofie Emma N skrev 2016-06-08 20:52:44 följande:

Tar en iskall dusch det hjälper.....

Synd, vore härligt att slicka dig tror jag.
Svar på tråden Tjejer: Hur kåta är Ni?