• kairoso

Kraftig molvärk, illamående och förkylningssymtom BF om 2 veckor

Har senaste 3 nätterna vaknat ca kl 02-03 av kraftig mensvärk, varit tvungen att gå upp och röra på mig och avvakta tills det gått över, oftast tagit någon timma. Övriga tiden på dygnet kan jag få lite lätt molvärk och några sammandragningar som känns men gör inte direkt ont. 

Har dessutom tappat matlusten, illamående till och från hela dagarna och utöver detta känner jag mig lätt förkyld i bihålorna men jag är liksom inte förkyld. 

Igår behövde jag gå hem från jobbet 3h tidigare för att min allmäntillstånd var jättedåligt. Yr, illamående, värk. (Kan tillägga att jag mått hur bra som helst genom hela graviditeten fram tills nu). Aldrig behövt gå hem från jobbet tidigare! 

Hur har ni andra mått i slutet på graviditeten? Jag har totalt 5-6 arbetsdagar kvar på de resterande två veckorna. Finns det hopp om att illamåendet och "förkylningssymtomen" kan avta eller åtminstone komma och gå litegrann? Eller ska jag räkna med att må såhär eller kanske ännu sämre ju längre tiden går?

Sömnbristen är ett faktum, men bara vänja sig antar jag ;) Lär väl inte få sova mer framöver heller haha... 

Svar på tråden Kraftig molvärk, illamående och förkylningssymtom BF om 2 veckor