• Ungman25

Sex med äldre kvinna

Finns en tråd om att ha sex med yngre kille, då kan vi kanske ha en tråd om att ha sex med äldre kvinnor.

Själv tycker jag att det är väldigt svårt att lyckas på den fronten. Ni som lyckats, hur bär ni er till? Ni milfs, hur vill du att killen ska visa att han är sugen? Hur ser vi killar att ni vill?

• Svar på tråden Sex med äldre kvinna
  • Anonym (Personlighet före ålder.)

Jag har träffat både äldre och yngre män. Är väl mer spänning än ålder i mitt fall. Chattat med män som fångat mitt intresse. Den äldsta jag träffat skrev sånna inlevelsefulla sexnoveller med mig i huvudrollen, sen tyckte jag det var lite busigt att han kände min pappa. Så var ju tvungen att se om han kunde leva upp till sina ord. Han var 24 år äldre.

Yngsta killen jag träffade såg mycket äldre ut än han var. Också från nätet. En helgo nallebjörn. Han fyllde just 22 när vi träffades. Dvs 9 år yngre än mig.

Andra yngre killar har jag mest träffat för att dom vart charmigt kaxiga. Utseende har aldrig vart något jag gått efter. Desperata killar som tjatar är det mest avtändande som finns.

Bäst sex och mentalt utbyte har jag nog haft med män kring 40. Då börjar dom flesta ha landat och är trygga i sig själv.

Nu är jag ihop med en "ungdom". Endast 6 år äldre än mig, men det är helt perfekt! Bästa sexet. Bästa personligheten.

/32 år, två barn i skolåldern, hänger inte på snusksidor längre.

Svar på tråden Sex med äldre kvinna