• juliaa95

Vita flytningarna och molvärk 1v innan bim?

Har alltid regelbundet mens med lite mensvärk max 2 dagar innan. Har bim den 16e oxh nu har jag haft i 4 dagar vita flytningarna under dagen samt svag molvärk i 2 dagar. Någon som vart med om liknade eller vet vad det kan bero på ?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden Vita flytningarna och molvärk 1v innan bim?
  • heffaklumpen89

Jag har precis likadant. bim 18/6 och igår äl+6 börja jag känna molvärk i magen och ökade vita flytningar. har även väldigt ömmande bröst. 

• juliaa95
    heffaklumpen89 skrev 2016-06-11 21:16:29 följande:

Jag har precis likadant. bim 18/6 och igår äl+6 börja jag känna molvärk i magen och ökade vita flytningar. har även väldigt ömmande bröst. 

Åh håller tummarna för oss båda att det är vad vi önskar :D Vet inte hur det är för dig men brukar inte ha molvärk så långt innan mensen. Mina vita flytningar har minskat nu men molvärken mera.
  • FrökenC

Jag har precis samma... Molvärk och vita flytningar. Hade dessutom en trolig nidblödning i onsdags. Och får blodtrycksfall lätt. Hade det i förra graviditeten också. Däremot kan jag inte säga när BIM är eftersom jag inte haft mens ännu sedan jag fick barn i februari. Hoppas hoppas något är på G.

• juliaa95
    FrökenC skrev 2016-06-12 19:37:22 följande:

Jag har precis samma... Molvärk och vita flytningar. Hade dessutom en trolig nidblödning i onsdags. Och får blodtrycksfall lätt. Hade det i förra graviditeten också. Däremot kan jag inte säga när BIM är eftersom jag inte haft mens ännu sedan jag fick barn i februari. Hoppas hoppas något är på G.

Ja det är lite ovisshet för de flesta grav symtom är så likt med när mensen ska komma :/ men du är ju extra fertil nu då iaf ! Jag blev gravid med min andra lilla ängel när min dotter var 6 mån. Helt oväntat men båda två det bästa som hänt mig :D

Då håller jag även tummarna för dig !
  • heffaklumpen89
    juliaa95 skrev 2016-06-12 19:33:31 följande:
    Åh håller tummarna för oss båda att det är vad vi önskar :D Vet inte hur det är för dig men brukar inte ha molvärk så långt innan mensen. Mina vita flytningar har minskat nu men molvärken mera.
    jag brukar inte heller ha det så tidigt. hade värsta pms humöret igår också vilket jag tidigast har 1-2 dagar innan bim annars. Sett massa som skrivit att dom plusat bim-6 så tänkte gör ett test redan imorgon men inte göra så stor sak av det om det är neg då :P
    FrökenC skrev 2016-06-12 19:37:22 följande:

blodtrycksfall har jag faktiskt också haft. eller blev väldigt yr igår såfort jag reste mig hastigt. brukar aldrig ha det annars. var det feb detta året du fick barn? ammar du? såfall brukar man ju inte ha ägglossning. iofs händer ju sånt ibland ändå. 
  • FrökenC

Japp fick i februari. Nej jag ammar inte. Slutade delamma för 1,5 månader sedan. Dels för det strulade hela tiden och när dottern var 3 månader bestämde vi oss för att försöka skaffa syskon. Vet inte hur många tester man tagit snart...... Men har en känsla av att något är på G. Hoppas vi alla får plus snart

• heffaklumpen89
    FrökenC skrev 2016-06-12 20:43:23 följande:

Japp fick i februari. Nej jag ammar inte. Slutade delamma för 1,5 månader sedan. Dels för det strulade hela tiden och när dottern var 3 månader bestämde vi oss för att försöka skaffa syskon. Vet inte hur många tester man tagit snart...... Men har en känsla av att något är på G. Hoppas vi alla får plus snart

okej håller tummarna för oss alla :D
  • juliaa95

Då får vi uppdatera varandra och hoppas hoppas hoppas :D har ni försökt länge?

• heffaklumpen89

Vi har gjort lite halvhjärtade försök sen augusti förra året. Alltså vi har inte använt skydd och ibland försökt pricka in äl men har så oregelbunden mens så det har inte varit lätt. Från och med nästa månad ska jag börja använda äl-tester om vi inte lyckats nu då :) hur länge har ni försökt?

• juliaa95

Använder inte heller äl tester men jag har rätt regelbunden mens :) jag tog ut min spiral i slutet av januari , så sen dess har vi försökt :) är ingen stress för min del men det hade varit så roligt :D

Svar på tråden Vita flytningarna och molvärk 1v innan bim?