juliaa95 skrev 2016-06-12 19:33:31 följande:
Åh håller tummarna för oss båda att det är vad vi önskar :D Vet inte hur det är för dig men brukar inte ha molvärk så långt innan mensen. Mina vita flytningar har minskat nu men molvärken mera.
jag brukar inte heller ha det så tidigt. hade värsta pms humöret igår också vilket jag tidigast har 1-2 dagar innan bim annars. Sett massa som skrivit att dom plusat bim-6 så tänkte gör ett test redan imorgon men inte göra så stor sak av det om det är neg då :P
FrökenC skrev 2016-06-12 19:37:22 följande:
Jag har precis samma... Molvärk och vita flytningar. Hade dessutom en trolig nidblödning i onsdags. Och får blodtrycksfall lätt. Hade det i förra graviditeten också. Däremot kan jag inte säga när BIM är eftersom jag inte haft mens ännu sedan jag fick barn i februari. Hoppas hoppas något är på G.
blodtrycksfall har jag faktiskt också haft. eller blev väldigt yr igår såfort jag reste mig hastigt. brukar aldrig ha det annars. var det feb detta året du fick barn? ammar du? såfall brukar man ju inte ha ägglossning. iofs händer ju sånt ibland ändå.