• Äldre 11 Jun 18:22
    786 visningar
    2 svar
    2
    786

    Vågar inte ta grav test

    Hej ! Nu är det så här att jag vet att det finns många sådana här trådar men jag vill verkligen få med allt som jag upplever .

    Jag har svårt att bli gravid (pco) jag har sällan ägglossning. Jag har mens var 6e vecka ( oftast , ibland var 5e eller var 4e så himla olika men senaste tiden har det varit var 6e vecka )

    jag har tagit måååånga gravtester då jag trott jag vart gravid men bara varit sken gravid för jag vill så gärna plussa men det kommer aldrig...

    MEN nu har det gått 6v och 3dagar efter förra mensen. Såhär länge har det aldrig dröjt. Jag fick lite rosa flytningar på BIM , men inte ens så mkt att jag behövde trosskydd.

    Jag har även haft så fruktansvärt ont i höft ner mot ljumsken den senaste tiden. Värst om jag suttit länge , ibland kan jag inte resa mig från soffan , eller vända mig i sängen det gör sååååå ont !!mest på höger sida ibland vänster. Jag mår illa och är trött .. Lite molnande värk också. . Dessa symptom förutom höft / ljumske har jag haft förut då jag var skengravid. Men känns annorlunda denna gång på nå vis men jag har inga ömma bröst ?

    Jag vågar inte ta grav test så jävla orolig att det ska vara minus alltså... kommer jag bli besviken ännu en gång.. orkar inte de ! Tänkte jag ska vänta 1v till iaf.. men vad tror ni ? Låter det som jag kan plussa ?

  • Svar på tråden Vågar inte ta grav test
  • Äldre 11 Jun 18:27
    #1

    Glömde också Gasig , svullen och får gå på toa flera ggr om dagen för nr 2 ...

  • Äldre 11 Jun 18:39
    #2

    Jag och min sambo försökte i över 2 år och skulle göra ivf. Hade allting klart hemma och väntade på mensen men den kom aldrig.. den var 10 dagar sen vilket den hade varit innan. Men min sambo tyckte att jag skulle testa vilket jag gjorde och det var plus. Jag kunde inte tro det. Och då kände jag inga symptom alls utan det kom ganska direkt efter...kände att livmodern spände och kändes svullen. Har varit skengravid många gånger innan. Men för din del så kan det ju va riktiga symptom...så svårt att veta.

Svar på tråden Vågar inte ta grav test