Skorpion76 skrev 2016-06-12 10:15:53 följande:
Till att börja med vill jag tacka för ett alldeles fantastiskt diskussionsforum! Det här är ett forum där jag verkligen trivs, men det finns några små saker som jag inte riktigt gillar och det är att man inte kan gå tillbaka och ändra eventuella stavfel i ett redan publicerat inlägg. Inte heller kan man gå tillbaka och plocka citat från flera andra postare! Det är egentligen de enda sakerna som jag tycker att jag vill anmärka på, men annars är det verkligen ett kanonforum!
Citat 1
Skorpion76 skrev 2016-06-12 13:46:32 följande:
Jag saknar verkligen dessa diskussionsforum och därför är det viktigt att arbeta extra hårt med dem som trots allt finns kvar. Det här är ett trevligt forum med en trevlig stämning.
Citat 2
Skorpion76 skrev 2016-06-12 13:46:33 följande:
Jag saknar verkligen dessa diskussionsforum och därför är det viktigt att arbeta extra hårt med dem som trots allt finns kvar. Det här är ett trevligt forum med en trevlig stämning.
Citat 3.
Det går bra att plocka citat från fler andra postare. Tryck på citatknappen på varje inlägg du vill citera så staplas de på varandra som här.
Om du vill plocka citat från en annan sida i en tråd eller från en helt annan tråd så får man trixa lite, men det går det också. Öppna sidan i en ny tabb i din webbläsare. Gör en radbrytning i rutan för ditt inlägg och tryck sedan på citatknappen och sen kopierar du texten och klistrar in den där du vill ha den.