• Anonym (Leo)

Nästan för trång efter orgasm - har du något tips?

Det är ganska ofta det händer. Mer regel än undantag. Men jag tar igår som exempel. Vi kysser varandra och det hettar till väldigt fort. Jag kommer in i henne och det är magiskt skönt. Hon blir väldigt våt vilket jag älskar. Det dröjer inte så lång tid tills hon hon kommer. Efter hennes orgasm så är hon väldigt väldigt trång. Alltså det blir så svårt att fortsätta. Antingen får jag för ont vid strängen och kan inte fortsätta, eller så kommer jag jättefort för det är liksom nästan för skönt när det är så trångt.

Vad kan man göra åt detta? Har varit med tre tjejer innan den här men det har inte varit på detta sättet.

Snälla dumförklara mig inte eller var dryga. Kan väl hålla god ton?

Kom gärna med tips på hur man kan lösa det.

Tack på förhand

• Svar på tråden Nästan för trång efter orgasm - har du något tips?
  • Celines Essence

När kvinnor inte är kåta är de trängre. Min partner skulle omöjligt komma in i mig om jag inte är kåt. Dessutom blir det ju strävare när kvinnan inte längre är våt. Ett förslag är att hon runkar och/eller suger dig innan eller efter hennes orgasm, eller förläng tiden till hennes orgasm.

Direkt efter orgasm blir jag avslappnad och kan uppfattas större, men när/om kåtheten försvinner återgår storleken till normal.

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Arbor

Jag svullnar också upp efter orgasm. Inte så mycket så att det är omöjligt att fortsätta, men jag blir trängre. För mej släpper det lite efter någon minut. Det kan vara så för henne också. Om du drar dej ur och väntar en stund så kanske ni kan fortsätta igen utan att du får ont.

• Anonym (Leo)
    Celines Essence skrev 2016-06-12 14:17:41 följande:

När kvinnor inte är kåta är de trängre. Min partner skulle omöjligt komma in i mig om jag inte är kåt. Dessutom blir det ju strävare när kvinnan inte längre är våt. Ett förslag är att hon runkar och/eller suger dig innan eller efter hennes orgasm, eller förläng tiden till hennes orgasm.

Direkt efter orgasm blir jag avslappnad och kan uppfattas större, men när/om kåtheten försvinner återgår storleken till normal.

Arbor skrev 2016-06-12 14:44:43 följande:

Jag svullnar också upp efter orgasm. Inte så mycket så att det är omöjligt att fortsätta, men jag blir trängre. För mej släpper det lite efter någon minut. Det kan vara så för henne också. Om du drar dej ur och väntar en stund så kanske ni kan fortsätta igen utan att du får ont.

Hej. Och tack för svaren.

Jag märker på henne att hon fortfarande är kåt. Ännu kåtare. Och väldigt våt. Men det är inuti henne som det blir trängre efter hennes orgasm. Hon ber mig fortsätta och jag vill så gärna ha det skönt länge med henne men jag kommer direkt för hon blir så tight.

Jag hade gärna sett att jag drog mig ur henne och vi kunde göra annat på varandra en stund men hon vill gärna fortsätta med "in ut" sexet. Och där fallerar jag.

Jag har aldrig upplevt detta med tidigare tjejer. Där har det känts samma hela tiden. Ingen tjej har iofs aldrig kommit med mig innan heller. Inte av endast penetrering. Men nu sker det med henne.
  • Arbor

Förstår henne, upplever själv att slidväggarna är mycket känsligare efter orgasm. "In-ut" sexet blir extra skönt då ;). Har tyvärr inga andra idéer än att ta ett kortare avbrott.

• Anonym (Leo)
    Arbor skrev 2016-06-12 17:26:25 följande:

Förstår henne, upplever själv att slidväggarna är mycket känsligare efter orgasm. "In-ut" sexet blir extra skönt då ;). Har tyvärr inga andra idéer än att ta ett kortare avbrott.

Okej. Ja jag önskar ju att jag då kunde ge henne allt men jag kommer direkt. Hennes väggar masserar min kuk alldeles för skönt så jag sprutar fan direkt. Kan låta härligt men det är det inte. Vill ge så mycket mer.
  • Anonym (Leo)

Igår kväll hände det igen.

Vi ligger och ser på fotbollen i soffan men kan inte låta bli varandra. Jag lägger mig över henne och vi kysser varandra länge. Jag kommer in i henne och vi har det underbart. Men sen när hon kommit så blir det jättetrångt. Jag hade det ni skrivit i bakhuvudet, att hon kanske inte längre var kåt och därför blev mindre. Men hon var jättevåt verkligen. När jag drog mig ur henne så bad hon mig att fortsätta. Jag sa att jag gärna smakar på henne lite om jag får men hon ville bestämt att vi skulle fortsätta ha sex. Och som vanligt. Jag tränger in i henne och kommer nästan direkt!

Ännu ett knull jag sabbar totalt. Jag är värdelös! Sjukt frustrerande är det! Vad ska jag göra!?

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Leo) skrev 2016-06-14 11:25:14 följande:

Vi ligger och ser på fotbollen i soffan men kan inte låta bli varandra. Jag lägger mig över henne och vi kysser varandra länge. Jag kommer in i henne och vi har det underbart. Men sen när hon kommit så blir det jättetrångt. Jag hade det ni skrivit i bakhuvudet, att hon kanske inte längre var kåt och därför blev mindre. Men hon var jättevåt verkligen. När jag drog mig ur henne så bad hon mig att fortsätta. Jag sa att jag gärna smakar på henne lite om jag får men hon ville bestämt att vi skulle fortsätta ha sex. Och som vanligt. Jag tränger in i henne och kommer nästan direkt!

Ännu ett knull jag sabbar totalt. Jag är värdelös! Sjukt frustrerande är det! Vad ska jag göra!?

Du kan inte fortsätta en gång till efter utlösningen alltså?
  • Anonym (Leo)
    Anonym (Undrar) skrev 2016-06-14 12:41:03 följande:

Du kan inte fortsätta en gång till efter utlösningen alltså?

Nej det händer väldigt sällan. 1 på 20 kanske. Jag slaknar efter att jag fått orgasm. Och lusten försvinner. Eller jag smeker,kysser eller vad som helst men inte penetrationssex det klarar jag inte av.
  • louise17

Min sambo brukar säga att jag är supertrång ofta. Dock kan det vara även före jag kommit, dvs innan jag hunnit bli riktigt våt och avslappnad. Men även efteråt. Han tycker det är trångt skönt, men ibland gör det lite ont på strängen som du säger, det kniper lite för hårt.
    Eftersom jag kommit brukar jag förstå honom, det har pumpat o dragit ihop musklerna i hela mitt bäcken, inte konstigt det är mer trångt då oxo. Jag brukar underlätta med bättre position som jag det lättare för mig att slappna av riktigt i bäcken o rygg, så det vidgas lättare där nere. Ibland gör det skillnad. Kudde under rygg/mage kan hjälpa, eller ligga på sidan.

Annars har positionen varit avgörande. Hans favorit är mig på rygg, ben upp på var sida om hans huvud. Prova om det gör skillnad för er.

• Underhill

Kan ju vara så att hennes slidmuskler drar ihop sig under och efter orgasm :) ta en kortare hångelpaus så går det säkert bra efter en stund igen.

E vi överens så kör vi
  • Anonym (Gaby)

Jag blir också så, och när orgasmen sker blir jag så trång att jag flera gånger pressat ut hans kuk. Det är väl svullnad eller muskler som dragits samman. Men om vi tar en paus återgår jag till det normala.

• Anonym (Jossan)
    Anonym (Leo) skrev 2016-06-14 11:25:14 följande:

Du är inte värdelös, tvärtom verkar du förstå dig på din flickväns kropp väldigt bra som får henne att komma varje gång. Toppen.

Har du pratat med henne om problemet? Berätta att du gärna vill fortsätta länge och att du därför däremellan måste ta en paus. Det är inte konstigt alls.
  • Anonym (Leo)
    Anonym (Jossan) skrev 2016-06-14 20:48:50 följande:

Du är inte värdelös, tvärtom verkar du förstå dig på din flickväns kropp väldigt bra som får henne att komma varje gång. Toppen.

Har du pratat med henne om problemet? Berätta att du gärna vill fortsätta länge och att du därför däremellan måste ta en paus. Det är inte konstigt alls.

Jo men jag blir ju värdelös i sängen när jag inte kan hålla ut när hon blir så trång. Det verkar ju som nästan alla killar bara kan köra på hur länge som helst och komma flera gånger. När hon stramar så efter sin orgasm kan jag inte hålla mig.

Jag har sagt att jag är ledsen att jag kommer så

Snabbt och då säger hon att det inte gör något. Men vad ska hon säga liksom...klart hon också önskar det. Däremot är hon den första tjejen som kommer av enbart in och ut sex. Tidigare har jag smekt klitoris väldigt mycket med tidigare tjejer. Men hon här kommer av endast min kuk i henne. Det är jättehäftigt. Kan det ha en samband? Tightheten och att hon kan komma på det sättet?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Leo) skrev 2016-06-15 17:56:34 följande:
    Jo men jag blir ju värdelös i sängen när jag inte kan hålla ut när hon blir så trång. Det verkar ju som nästan alla killar bara kan köra på hur länge som helst och komma flera gånger. När hon stramar så efter sin orgasm kan jag inte hålla mig.

Jag har sagt att jag är ledsen att jag kommer så

Snabbt och då säger hon att det inte gör något. Men vad ska hon säga liksom...klart hon också önskar det. Däremot är hon den första tjejen som kommer av enbart in och ut sex. Tidigare har jag smekt klitoris väldigt mycket med tidigare tjejer. Men hon här kommer av endast min kuk i henne. Det är jättehäftigt. Kan det ha en samband? Tightheten och att hon kan komma på det sättet?
    Nej, det är inte så att alla bara kan köra på och komma flera gånger. Själv har jag aldrig kunnat det, blir slut efter en utlösning. En tidigare partner till min fru kunde däremot köra flera gånger på raken. Men han var bara 20, det är visst lättare i yngre år.

Men var glad att hon kommer av samlaget, många har svårt med det. Jag vet inte, men jag tror att det kan ha samband med tightheten. Min fru är inte tight alls och hon kan inte komma, ofta är det svårt också för mig att nå utlösning. Vi borde kanske pröva varandras partners...
  • Anonym (Gaby)

Alltså tightheten kan ju ha att göra med vältränade muskler i underlivet, och tränar man musklerna där lär man sig lättare få orgasm, så på det sättet finns ett samband.

• Anonym (Jossan)

Jag är tight och kan också komma genom enbart penetration, men om det har ett samband vet jag inte. Finns garanterat många tighta tjejer som inte kan det... Jag och min kille brukar ta en kort paus om vi vill hålla på längre, det är enda tipset jag har.

Svar på tråden Nästan för trång efter orgasm - har du något tips?