• Foreverlove

Roliga/äckliga/pinsamma menshistorier

Hej!
    Att hitta rätt rubrik för tråden var svårt men nu ligger den under kropp och själv.

Som rubriken lyder. Dela med er av roliga historier som handlar om egen eller annans mens.

Det pinsammaste jag minns hände när jag var tonåring och hemma hos en kompis tillsammans med fler tjejkompisar.
    Min kompis hade en storebror, några år äldre. Jag hade mens, gick på toaletten för att kissa och byta binda.
    Jag har alltid haft vanan (konstig?)) att när jag tar av mig bindan så sätter jag fast den på väggen medan jag byter.
    Lindar sedan in den ordentligt i toapapper och slänger den.
    Vid detta tillfälle glömde jag bort bindan på väggen..
    Vi sitter i kompisens rum och hör ett illvrål från storebrorsan!
    Han har självklart hittat bindan och rusar in och skäller. Minns inte eller förträngt vad som sades därefter.
    Om jag erkände eller om kompisen bad honom dra och själv slängde den.
    Kan bara se hans min när han ovanför toarullen ser en blodig binda fastsatt på väggen.
    Han trodde att vi gjort det med vilje mot honom.

• Svar på tråden Roliga/äckliga/pinsamma menshistorier
  • tjejanonym

Hahaha!

Jag har inget pinsamt mensminne men din historia påminner mig om att jag förr gjorde ungefär som du fast med tampong. Jag hängde den på en "krok" på elementet innan jag lindade in den i papper. Jag tog bort den vanan just för att jag inte skulle råka glömma den där som du gjorde ;) :D

• Utflykt i verkligheten

Skulle sova över hos en killkompis som inte hade en papperskorg inne i sitt badrum, så jag lindade in bindan ordentligt i papper och la den på handfatskanten så jag skulle kunna slänga den efteråt. Vilket jag givetvis glömde...

Min snälla vän hittade det lilla "paketet" och utan att fundera på vad det kunde vara i så spolade han ner det i toaletten. När jag skulle in senare och borsta mina tänder, så ser jag att toaletten har börjat svämma över och på ytan flyter min binda omkring... Jag ropar vilket gör att vännen kommer springandes och undrar om jag gjort mig illa...

Jag bad honom att snälla hämta en plastpåse och sedan hålla sig undan tills jag var klar. Det dröjde länge innan han slutade tråka mig för det...

• The one in Blue

Jag hade mens, andra dagen då jag blöder som mest. Hade korkat nog tampong, kort klänning utan strumpbyxor eller så under. Jag var på systemet med en killkompis då jag plötsligt kände att det rann hela vägen ner längs benet enda ner till foten nästan. Paniksprang ut från systemet och vrålade till kompisen att jag behövde gå på toa. Det fanns en toa vid tunnelbanestationen men det var något av det vidrigaste jag sett. Inget toapapper eller rinnande vatten och toan var fylld till bredden... Ja, ni fattar. Försökte så gott jag kunde göra rent mina blodiga ben med nån broschyr som jag hade i handväskan och samla ihop min värdighet. Hemskt, var det.

• Foreverlove
    The one in Blue skrev 2016-06-14 00:04:13 följande:

Jag hade mens, andra dagen då jag blöder som mest. Hade korkat nog tampong, kort klänning utan strumpbyxor eller så under. Jag var på systemet med en killkompis då jag plötsligt kände att det rann hela vägen ner längs benet enda ner till foten nästan. Paniksprang ut från systemet och vrålade till kompisen att jag behövde gå på toa. Det fanns en toa vid tunnelbanestationen men det var något av det vidrigaste jag sett. Inget toapapper eller rinnande vatten och toan var fylld till bredden... Ja, ni fattar. Försökte så gott jag kunde göra rent mina blodiga ben med nån broschyr som jag hade i handväskan och samla ihop min värdighet. Hemskt, var det.

Jag ser verkligen hela händelsen framför mig!
    Känner nästan paniken också!
    Det som är bra med Stockholm är att man är hyfsat anonym här och inte bor i en liten landsort och blivit kallad "mensbenet" för alltid...
  • The one in Blue
    Foreverlove skrev 2016-06-14 00:20:28 följande:
    Jag ser verkligen hela händelsen framför mig!
    Känner nästan paniken också!
    Det som är bra med Stockholm är att man är hyfsat anonym här och inte bor i en liten landsort och blivit kallad "mensbenet" för alltid...
    Haha! Mensbenet :D
Svar på tråden Roliga/äckliga/pinsamma menshistorier