• picksy

Berätta på Facebook

Jag vill gärna berätta på Facebook på ett roligt och annorlunda sätt. Har ni några förslag på någon rolig bild man kan lägga ut? Typ skriva nåt på magen eller så :)

• Svar på tråden Berätta på Facebook
  • Moorii

Vi la upp en bild på en sån väggkalender, med ett par babysockar och ul-bilden utlagda ovanpå, och så hade vi gjort ett hjärta runt bf-datumet :) finns många roliga idéer på pinterest, så ett tips är att söka där!

• kossamu

Varför har folk ett förbaskat behov av att ständigt outa personliga händelser på Facebook? För min del räcker det att nära och kära vet. Resten får veta så småningom. Långväga nära å kära? Skicka ett mms....

• Liten2016
    kossamu skrev 2016-06-14 15:10:31 följande:

Varför har folk ett förbaskat behov av att ständigt outa personliga händelser på Facebook? För min del räcker det att nära och kära vet. Resten får veta så småningom. Långväga nära å kära? Skicka ett mms....

Det beror kanske på hur många vänner man har på Facebook. Somliga är ju väldigt restriktiva med att inte lägga till folk. Vi har själva inte gått ut med det på Facebook, mest för att min man inte vill. Däremot så har jag lagt ut en del bilder på Instagram. Där har jag ju en stängd profil, och få följare. Men alla gör ju precis som de vill. Jag gillar bilder på skor, typ mammans, pappans och bebis-skor, man kan ställa på marken och skriva med tavelkrita.
Svar på tråden Berätta på Facebook