• Längtar efter en bebis

    Sista tabletten imorgon ( pergotime ) någon som vill följas

    Heej tjejer , imorgon tar jag min sista tablett av pergotime. ( första vanliga kur )

    Skulle va kul och följas någon som tar pergotime : )

    Syskon försök ..

    Hur gåre för er dåh ?

  • Svar på tråden Sista tabletten imorgon ( pergotime ) någon som vill följas
  • Newbie84

    Hej, jag har precis tagit provera som första kur och ska ta pergotime om jag inte ägglossar. Också syskonförsök. Är helt ny i denna process då mitt första barn inte var planerat...

    Har pco och gyn har alltid sagt att jag kommer behöva lite hjälp på traven, men tog inte det så allvarligt då jag ju kunde bli gravid själv. Nu fick jag ingen mens eller ägglossning efter att slutat med p-piller.

  • Längtar efter en bebis

    [quote=76722758][quote-nick]Newbie84 skrev 2016-06-18 20:23:35 följande:[/quote-nick]Hej, jag har precis tagit provera som första kur och ska ta pergotime om jag inte ägglossar. Också syskonförsök. Är helt ny i denna process då mitt första barn inte var planerat...

    Har pco och gyn har alltid sagt att jag kommer behöva lite hjälp på traven, men tog inte det så allvarligt då jag ju kunde bli gravid själv. Nu fick jag ingen mens eller ägglossning efter att slutat med p-piller.[/Heej när Ska du börja med Pergo tror du dåh ? :)

  • Längtar efter en bebis

    [quote=76733601][quote-nick]mitza skrev 2016-06-22 21:56:34 följande:[/quote-nick]Jag hoppar in här, kör min andra dubbelkur Letrozol ( som pergotime)

    Syskonförsök här med, första gick naturligt men inte utan trubbel då de var sista försöket utan tabletter.

    Är på cykeldag 22. Väntan är lång och känner ingenting.[

    Heej fick du ngn spruta efter tabletterna ?

    När ska du ta grav test ?

    Hade du tid för ultraljud ? För kolla äggblåsorna

  • Längtar efter en bebis

    Jag själv tog pergotime som sagt dag 5-9 sen hade jag 20 juni tid för ultraljud hade 2 äggblåsor en var 20 mm höger sida/ vänster sida 18 mm sen fick jag otriville sprutan som gör att man ägglossar hade samlag samma dag...

    Får ta grav test efter 3 veckor :)

  • Längtar efter en bebis

    [quote=76750030][quote-nick]mitza skrev 2016-06-29 10:16:20 följande:[/quote-nick]Yes gravid. överlycklig.

    Hade lovat mig själv o inte testa förrän bimdagen men gjorde ändå idag.

    Hihi[/

    Whiihii grattiiis så roligt :)

    Så här kommer första frågan

    Vad har du för symptom ? :D

    Wow vissa de stark posetiv elle för du gjorde ganska tidigt :)

  • Newbie84

    [quote=76733759][quote-nick]Längtar efter en bebis skrev 2016-06-22 22:49:04 följande:[/quote-nick][quote=76722758][quote-nick]Newbie84 skrev 2016-06-18 20:23:35 följande:[/quote-nick]Hej, jag har precis tagit provera som första kur och ska ta pergotime om jag inte ägglossar. Också syskonförsök. Är helt ny i denna process då mitt första barn inte var planerat...

    Har pco och gyn har alltid sagt att jag kommer behöva lite hjälp på traven, men tog inte det så allvarligt då jag ju kunde bli gravid själv. Nu fick jag ingen mens eller ägglossning efter att slutat med p-piller.[/Heej när Ska du börja med Pergo tror du dåh ? :)[/b

    Hej, ska höra av mig till gyn då jag inte verkar ägglossa så att han kan skriva recept inför semester osv.

  • Newbie84

    Gör pergotime så att man ägglossar, hur långt efter att man påbörjat kuren får man ägglossning? Vad betyder bim?

Svar på tråden Sista tabletten imorgon ( pergotime ) någon som vill följas