Detta förbannade hår! :(
Jag är extremt hårig men kan inte raka mig, för då får jag bölder som blir kvar i veckor och många av dem är smärtsamma också.
Jag vill raka mig på blygdläpparna för jag känner mig bekvämast så, men det ser ju helmuppigt ut om jag är rakad där, men har hår i ljumskarna och ut på låren! Som sagt, jag är jävligt hårig..
Jag har även hår som går ut på skinkorna och det vill jag också ta bort så klart.
Jag har nog testat alla sätt med rakning, krämer osv. Tyvärr har jag inte ekonomi till att ta bort det permanent och inte heller till regelbunden vaxning. Vaxning fungerar inte så bra heller då jag har ömtålig hud i ljumskarna så skinnet blir alldeles rött och det går inte över på länge. Håret hinner börja växa ut innan.
Men snälla snälla ge mig era tips! Kanske har jag missat något sätt. Kan tillägga att jag har snabb hårväxt också så rakning innebär att jag redan på kvällen eller dagen efter är stickig igen. Ljus hud har jag och mörkt hår så det syns snabbt.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-06-14 14:27
För att förtydliga, blygdläpparna går bra att raka, det är ljumskarna som är problemet.