• Anonym (Maxim Orgasmus)

Vilken fantasi får dig att komma?

Vilka tankar och fantasier är de sista du har innan du får orgasm när du onanerar? Alltså det du har i huvudet precis när det går. Är det ofta samma fantasi som du kanske har haft väldigt länge, kanske åratal, samma person lr situation som ständigt återkommer? För mig är det så.
    Jag har en granne som ofta figurerar i min sista fantasi, den jag har precis när det går. Jag kan kolla porr, fantisera om mycket men när det ska gå så går jag oftast tillbaka till min granne. Hmm...

Hur funkar det för dig, byter du ofta orgasmfantasi eller är det mest samma fantasi varje gång?

• Svar på tråden Vilken fantasi får dig att komma?
  • Anonym (Tjej+tjej)

Jag fantiserar alltid om lesbiskt sex. Är tjej själv och bisexuell

• Anonym (Kille 35)

Brukar fantisera om att min tjej knullar andra och kommer då oftast. Har haft den fantasin i ett par år nu och den funkar lika bra varje gång. :)

• Anonym (Samma)

Fantasierna varierar men precis när det ska gå så dyker alltid min fru upp i perfekt position och ber att få satsen i ansiktet vilket hon givetvis också får. Så har hon gjort de senaste 10-15 åren.

Fan vad enformigt men oj så skönt.

• Anders 386
    Anonym (Kille 35) skrev 2016-06-15 23:27:44 följande:

Brukar fantisera om att min tjej knullar andra och kommer då oftast. Har haft den fantasin i ett par år nu och den funkar lika bra varje gång. :)

Samma här. Fantiserar alltid om att en annan man knullar med min fru när jag ser på. Har varit samma fantasi i tre-fyra år nu.
  • hejnina

Jag brukar tänka tillbaks på en gång när mitt ex knallade mig i badrummet haha, ett av mina bästa minnen.

• Mrs Okänd

Jag fantiserar inte. Jag tänker mer på hur det känns. Jag har nog dålig fantasi.

• Mudshark
    Mrs Okänd skrev 2016-06-16 11:57:04 följande:

Jag fantiserar inte. Jag tänker mer på hur det känns. Jag har nog dålig fantasi.

Fantasin går väl att öva upp om man vill det. Tex genom att fantisera tillsammans med någon ;)
  • Mrs Okänd
    Mudshark skrev 2016-06-16 12:20:12 följande:
    Fantasin går väl att öva upp om man vill det. Tex genom att fantisera tillsammans med någon ;)
    Jo, det brukar ju funka...=) Men det händer ju att jag har stunder heeelt för mig själv. Det lustiga är att jag fantiserat om min rabbit när jag har sex...är inte det skruvat...hahaha.....fast ibland tänker jag på mat också när jag har sex. Och ibland på sex när jag äter. Skrattande
  • Karlfn
    Mrs Okänd skrev 2016-06-16 13:50:58 följande:
    .fast ibland tänker jag på mat också när jag har sex. 
    Allt är väl bra, så länge man inte tänker på något som behöver bitas i alltför hårt :)
  • 100kgpappa

Oftast gruppsex med dubbelmackor, är bland det sexigaste och vackraste jag vet när en kvinna njuter av att bli knullade i av två killar samtidigt.

Svar på tråden Vilken fantasi får dig att komma?