• Skorpion76

Vad mens med ego trådar?

Jag har två frågopr som jag undrar över. Dels den som står i rubriken och sedan undrar jag under vilken kategori som jag skulle kunna placera en följetong som jag håller på att skriv. Jag vill gärna dela med mig av den.

Pethead
  • Svar på tråden Vad mens med ego trådar?
  • Aniiee

Egotrådar i Sandlådan handlar väl mest av mer eller mindre ironiskt självförhärligande. Jag har gjort en tråd där en gång där jag uppmuntrade folk till att skyta, för att ge sig själva en egoboost. 

Följetången skulle jag ha lagt i Allmånna Rubriker - Nöje - Övrigt.

Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Skorpion76

Jag skulle så hemskt gärna vilja, men jag kan verkligen inte göra det. Jag har försökt flera gånger, men varje gång kommer jag fram till samma resultat!

Pethead
  • Skorpion76
    Aniiee skrev 2016-06-17 14:09:15 följande:

Egotrådar i Sandlådan handlar väl mest av mer eller mindre ironiskt självförhärligande. Jag har gjort en tråd där en gång där jag uppmuntrade folk till att skyta, för att ge sig själva en egoboost. 

Följetången skulle jag ha lagt i Allmånna Rubriker - Nöje - Övrigt.

Tack för tipset! Det ska jag komma ihåg! 
    Pethead
  • Långbenopluto
    Skorpion76 skrev 2016-06-17 17:41:39 följande:
    Jag skulle så hemskt gärna vilja, men jag kan verkligen inte göra det. Jag har försökt flera gånger, men varje gång kommer jag fram till samma resultat!
    Vad menar du?
Svar på tråden Vad mens med ego trådar?