Tillbakadragen
Hej! Skulle behöva lite tips eller bara skriva av mig. Jag är en tjej på 25 år. Jag är hyffsat social ibland men också väldigt tillbakadragen. Jag gillar inte och vara i centrum och har supersvårt att prata i grupp. Jag tycker dock inte om och vara ensam direkt, vill ha nån och umgås med. Jag är väldigt blyg men kan vara väldigt social ändå ibland. Är bara så trött på att bli nervös när jag ska träffa folk jag inte känner så väl. Tex som när jag och min sambo ska iväg och träffa hans familj och släkt så blir jag fortfarande lite nervös fast vi varit ihop i 3 1/2 år. Vet aldrig vad jag ska säga eller prata om riktigt. Tycker det är jättejobbigt när alla ska sitta och äta och alla sitter och pratar medans jag kan sitta tyst mest hela tiden. Har så himla svårt för och veta vad jag ska säga, och ibland pratas det om sånt jag inte riktigt vet knappt vad det handlar om. Känns pinsamt att man sitter så tyst. Jag tänker alltid när jag ska dit att "nu ska jag försöka prata mer" men lik förbannat blir det aldrig så. Någon som känner igen sig? Tips? Ursäkta om detta blev lite luddigt.