• ems86

    Alternativ till Stokke babysits

    Hej! Väntar syskon till senhösten och är grymt sugen på en Stokke trip trap med babyinsats. Jag menar alltså sitsen för nyfödd där de kan ligga och ha lite koll på vad som sker runt omkring samtidigt som storasyskonet kan få fokus och mat lagas etc. Den är dock hiskeligt dyr... Har någon koll på ett bra alternativ? Jag vill alltså åt en babysits som man kan sätta på lite högre höjd.

    Tack!

  • Svar på tråden Alternativ till Stokke babysits
  • Vickan I

    Inget tips, men ville säga att vi hade en och den var så bra att ha. Klart man klarar sig utan, men trevligt kunna sitta alla runt bordet osv. Sålde den sedan vidare för en bra peng, så egentligen blev den inte så dyr heller!

  • elisa88

    Vi har haft bebis i babyskyddet på vagnen. Då har han suttit i vår höjd vid bordet och varit jättenöjd :)

  • LillaJag06

    Jag ångrar att vi inte köpte den. Har bara stolen. När sonen var bebis brukade jag lägga honom i en balja på en stol eller i bärselen.
    Får vi fler barn kommer jag köpa den fast på blocket. Det är verkligen dyrt.
    Köpte stolen helt ny förra året då det inte fanns i den färg jah ville ha på blocket och det skulle vara för jobbigt för mig att måla.
    Ville sen ha brickan till stolen.
    Men vara brickan kostar 400kr :O
    Tyvärr dyker den aldrig upp på blocket här.

    När sonen kunde sitta/ vara stadig i ryggen användes bumbostolwn flitigt. Hade honom på diskbänken när jag lagade mat/bakade och när vi åt satte jag honom på bordet haha.

    Bumbostolwn var underbar fram till att han blivit för stor. Rekommderae den ????

Svar på tråden Alternativ till Stokke babysits